Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sort i begravelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 12:23   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sort i begravelse?

Jeg vet tiden for å gå kun kledd i sort i begravelse så og si er forbi, men hos meg henger den liksom igjen allikevel.

Sitter her og tenker på hva jeg skal ta på meg når jeg skal i begravelse i morra....Har en gul, strikket sommerkjole som rekker til midt på lårene. Den har jeg brukt tights under. Nå har jeg prøvd den med sort, litt posete bukse under. Det så egentlig veldig OK ut, men jeg ble mer i tvil da jeg tok på meg skoene jeg har tenkt å bruke; gullfargede, pumpsaktige sko. Litt mange farger? Tenkte også at jeg, over armen, skulle bære på en sort dressjakke. Ikke søren om jeg orker å ha den på meg i denne varmen.
Har også en veldig festlig gullfarget veske som passer til skoene, men den er såpass "bling" at jeg ikke kan ha den.

Høres det ille ut? Ærlig talt?

Har jo også bluser og sorte bukser, men er redd for å svette ihjel...

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.