Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

*overskrift sensurert av foreningen for sarte sjeler*

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 22:39   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

*overskrift sensurert av foreningen for sarte sjeler*

Altså; ei stålseng krymper ikke, sant? Ei heller blir plankene i bunnen av senga nesten en cm lengre ila ei uke, sant?

Vel, om dette er sant, så vil jeg ha en forklaring på følgende:

Vår svarte stålseng ble demontert i forrige uke, for å flyttes over på nytt rom. Og siden dette rommet ennå ikke var ryddet slik at det var plass til senga, så ble den stuet vekk, og undertegnede har sovet på madrass på gulvet. (sammen med planker, tapetrester, malingsspann, etc...)

Og så i dag; jeg hadde fått ryddet rommet, og gikk igang med å montere senga.

Monterte sidebjelkene til gavlene, satte på noen ekstra støtter langs gavlene, fikk montert støttebenbjelken, med tilhørende stålfjær som går over midten av hver sengeplass. Ikke mer enn en måte å montere på, enkelt og greit.

Og så skal jeg ha på plass bunnene...

Henter dem og går i gang, men oppdager fort at de slettes ikke vil på plass...de er mellom en halv og en hel cm for lange plutselig

Jeg presser det jeg er i stand til, men ikke pokker. Jeg løsner alle skruer, i håp om at bunnene skulle inn FØR man skrudde til, men nei da; ikke faen...

Jeg blir etterhvert rimelig heit i toppen, og glosene som ramler ut av meg, egner seg ikke her...(tenker så langt at jeg lukker døra, så ikke jentungen og venninnen hennes hører meg )
Jeg svetter, og har mest lyst til å bli vodelig. Får lyst til å rive noe i fillebiter.
Jeg vurderer å hente fyrstikker, men konkluderer med at stål brenner jævlig dårlig, mens huset derimot...
Jeg vurderer også seriøst å åpne vinduet og hive faenskapet ut.

Jeg er mildt sagt forbanna. Jeg HATER å prakkes med slik MØKK.

Jeg løsner til slutt på den stålfjæra, såpass at jeg får presset noen planker nedi, for ikke pokker om jeg demonterer møkka igjen. Resten av plankene ligger oppå den kanten de egentlig skal nedi, så jeg fikk på madrassene.

Fader, jeg koker bare jeg skriver om dette her

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 22:45   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: *overskrift sensurert av foreningen for sarte sjeler*

Det er ingen av delene som er oppned? Sidestykkene for eksempel? Hvor er senga fra, har du bilde?

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 22:47   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merke?
Passer madrassen inni senga nå da? For da er det jo vitterligen noe med den "innvendige" monteringen det er noe galt med.
Midtbjelken opp ned? Hva slags spor er det de skal nedi på sidebjelkene - er det mulig å montere dem opp-ned?

bilde?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 22:48   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blodtrykket! Rolig nå, dette ordner seg nok. Se på det igjen i morgen du og tell til ti mange ganger.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 22:50   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Er ikke mulig å sette noe opp ned eller på feil plass. Det er liksom så forbasket åpenbart hvordan ting skal være.

Har fått på plass madrassene, men det er vanskelig å se noe på dem. De måtte presses nedi ramma før også.

Gidder ikke ta bilder nå, må fjerne madrasser og alt da.

Er forresten ei seng fra Skeidar.

Nei, den får duge som den er inntil sambo kommer hjem.

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 22:51   #6
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah... åpenbart forbasket-tabben
Du får ta bilder imorgen da vet du, så kan vi hvertfall lure sammen med deg!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 22:59   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

*Venter spent på løsningen på mysteriet*

Gammel 05-10-06, 23:07   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Ah... åpenbart forbasket-tabben

Er det jeg frykter for ja...

Så hvis innlegget mitt plutselig er slettet, så er det are fordi at jeg er en smule flau...

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 23:07   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble svett bare av å lese, jeg -
hater slik plundring jeg også!

Merkelige greier, da!

Gammel 05-10-06, 23:19   #10
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håper vi får rapport om hvordan natten i denne mystiske sengen var

Gammel 05-10-06, 23:21   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oj, hadde dette vært meg, så hadde jeg nok blitt så sint at jeg hadde kassert hele driten ut gjennom vinduet

Gammel 05-10-06, 23:37   #12
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

all denne lesingen om seng har gjort meg trøtt så nå tusler jeg i seng (med madrasser og bunner på plass) og gleder meg til løsningen på mysteriet natta

Gammel 06-10-06, 12:18   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Spent på løsningen, men kan det være at det har vært svært fuktig hos deg, så treverket rett og slett har utvidet seg? :avsløres-som-dum-undrer:

Anda er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 12:27   #14
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God morgen! Har du sovet i natt eller??

Gammel 06-10-06, 12:32   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Monterte sidebjelkene til gavlene, satte på noen ekstra støtter langs gavlene, fikk montert støttebenbjelken, med tilhørende stålfjær som går over midten av hver sengeplass. Ikke mer enn en måte å montere på, enkelt og greit.

Kan dette være årsaken til at det ble mindre plass?
Jeg håper du har sovet godt i natt.

Gammel 06-10-06, 12:41   #16
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at noe er satt et sted det ikke skal være slik at andre ting ikke får plass. Forståelig?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 13:19   #17
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Hehe, det er sikkert sånn at senga har krympet, jeg tviler på at du kan ha gjort noe feil.

anakonda er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 13:44   #18
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Ja? Hvordan var natten? Bilder (av senga)?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 21:17   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Natten var upåklagelig. Har ikke ofra beistet en tanke i dag. Har ikke hatt tid.

Det er ingen deler som kan være feil plassert, men jeg skal forsøke å skru den fra hverandre igjen, og ta det fra starten av en gang til. Men det blir ikke i kveld.

Carrera er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.