|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?Jeg har et langt Powerpoint-dokument som jeg nå innser at hadde gjort seg bedre i Word. Blant annet fordi jeg har flere tabeller som tar større plass enn en slide, og disse tenker jeg kan bli mer lesbare i word. Konvertering til PDF tar ikke med den delen av tabellen som stikker utenom sliden, og funker dermed ikke. Jeg ønsker det også redigerbart |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?Da trenger du mer enn Acrobat Reader, så du må forhøre deg på jobb om det er noen som har mer avansert programvare.
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?Kan du ikke kopiere alle slidesene på en gang hvis du markerer de i den venstre ruta? Sitter ikke med pc nå så får ikke testet...
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?Du vil ha med både tekst, bilder og overskrifter fra ppt? For en måte å få over strukturen på er å gå i disposisjonvisning og kopiere over til word, men da er det mye du ikke får med deg. Hvis ikke tror jeg kanskje du har en klipp/lim-situasjon foran deg...
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?
Nei, jeg får bare med den første foilen, selv om jeg har markert alle.
Takk, ja, jeg mistenker det. Og det holder ikke med klipp/lim heller, for vanlig kopiering av lysbilde tar ikke med seg den delen av tabellene som går utenfor sliden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?Prøv en av disse metodene?
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp! Konvertere Powerpoint til Word?Hvis du velger Ctr+A på hver slide, tror jeg du i det minste får med deg all teksten. Men en møkkajobb er det jo uansett.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|