|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Har dere TV-abonnement?Det lurer jeg på i kveld. Get-boksen er så ofte vrang, at jeg ender med å heller sette på NRK-appen, eller Netflix. Ser lite på TV, og tenker at jeg kanskje kunne klart meg uten Get-TV og spart en del penger hver måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tatt på
|
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Vi har Get og betaler via husleia/fellesutgiftene i borretslaget. Nå bruker vi stort sett Apple-TV og har Get-app der sammen med Netflix, HBO, NRK og NRK Super som er de appene som blir brukt jevnlig.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Nei. Vi regnet på det og sa opp TV-abbonementet. Vi hadde det mest fordi mannen ville se premier league, men kom frem til at vi sparte 5-600 kroner i måneden på at han skaffet seg en sumo pakke i stedet. Vi hadde Netflix og Viaplay fra før og har nå også sumo og hbo nordic. Ungene var litt sure pga. manglende Disney channel og nickelodeon, men det ble fort glemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Ja, har Canal Digital.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Nei, har ikke hatt siden jeg flyttet hjemmefra i 2001. Vi har Netflix, HBO og TV2 Sumo, men ikke nødvendigvis alt samtidig.
![]() |
![]() |
#11 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Ja, vi har Get. Vi har også Netflix, men vi voksne ser mest TV. Det er ikke så ofte jeg finner noe interessant på Netflix eller de andre streamingtjenestene vi har prøvd.
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Ja det har vi. Har vurdert å kutte ut, men ikke landet på det enda.
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Jeg er egentlig glad i lineær-TV, men vi ser så lite på det, så da Canal Digital økte prisene igjen nylig, sa vi det opp. Vi ser NRK, noe SVT, noe DR-TV, og mye Netflix via Apple-TV, og det meste av det vi ønsker å se er tilgjengelig i appene.
![]() |
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Japp. Har Get hjemme og riks-tv på hytta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Epleboks og netflix, NRK, tv2 sumo og hbo (via AirPlay).
![]() |
#18 |
Klar
|
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?
Jeg ser lite på tv, og det er ikke så ofte jeg kommer i gang med å se serier på Netflix/HBO, så jeg syns det er deilig å kunne hive meg ned i sofaen og zappe på gamlemåten de kveldene jeg trenger kjapp underholdning. Vi hadde nettopp diskusjonen hjemme, og jeg innser at det er dyr moro å ha kabel-tv så lite som vi bruker den, men jeg er ikke klar for å gi slipp helt enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har dere TV-abonnement?Ja, jeg har parabol fra canal digital, skal endre til den billigste pakken. Ser en del på tv og liker det, så kommer nok til å beholde parabolen en stund til.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|