|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
22-12-20, 10:24 | #1 |
Yes, we can!!
|
Hjelp meg å finne bestikket mitt (versjon av Alessi Dry)For mange, mange år siden så kjøpte jeg, på flere turer til Roma over noen år, det bestikket vi fortsatt har. Det er en special edition, tror jeg, av Alessi Dry. Den vanlige typen har matte håndtak, mens det jeg har er blankt. Jeg fikk aldri tak i det blanke i Norge, derav handling i Roma.
22-12-20, 11:30 | #2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
|
Sv: Hjelp meg å finne bestikket mitt (versjon av Alessi Dry)Du får det i den italienske nettbutikken, eller du kan be en forhandler bestille for deg. Alessi sier det ikke er forhandlere i Norge. Ettoannat i Strømstad er nærmest.
22-12-20, 22:24 | #3 |
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp meg å finne bestikket mitt (versjon av Alessi Dry)Takk, men det er den matte, tror jeg, ikke den blanke?
23-12-20, 09:17 | #4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
|
Sv: Hjelp meg å finne bestikket mitt (versjon av Alessi Dry)
Beklager, jeg leste etterpå at den skulle være blank og ikke matt som på bildet.
23-12-20, 23:59 | #5 |
Yes, we can!!
|
Sv: Hjelp meg å finne bestikket mitt (versjon av Alessi Dry)Men fant kontaktinfo på lenken, og har sendt dem Mail, så takk!
|
|