|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segTil å ta i et selskap med en del damer når jeg fyller 50 år til helgen?
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segJeg har en (relativt enkel) musikkquiz på spotify med 10 sanger fra de siste 50 åra, fra hitlister i 1974, 1979, 1984, osv. Kan jeg dele på spotify via mailadresse, for eksempel?
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segEneste Quiz jeg har synes har vært veldig festlig og som gjorde alle rundt bordet veldig giret var Sjokoaldequizen. Hvor alle svarene er ulike typer sjokolade. Finnes mange versjoner ute på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner seg
Takk, se prikk!
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
Takk, skal se på det.
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segJeg liker bare musikkquiz
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segDen finske ompacoverband-quiz'en som ligger på spotify da? (Tror den dukker opp når du søker etter Finsk cover)
![]() |
#8 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segHva med å få gjestene til å lage quizen? Jeg var på en fest der vi på forhånd hadde fått spørsmål på nettskjema om hva du tror de andre ikke kunne vite om deg, og det endte opp i en veldig artig quiz der vi måtte stemme på hvem som vi trodde hadde gjort/ vært utsatt for situasjonen. Det ble faktisk veldig morsom og vi fikk mange utrolig fantastiske historier, og ikke minst ble bedre kjent. Det funker imidlertid best når alle kjenner såpass godt til hverandre at vi kan gjette, og såpass lite til hverandre at vi ikke kjenner alle de crazy historiene fra før.
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Dette hadde vi på helgetur med damene på jobb for litt siden, og selv om jeg hater å måtte komme opp med en "fun fact" om meg selv, fordi jeg synes det er så vanskelig å komme på noe, så må jeg innrømme at det ble veldig morsomt når vi først hadde det. Jeg gjettet riktig på noen få, men var helt på bærtur på de fleste. Ble noen gode og morsomme samtaler av det også.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segJeg tok sjokoladespørsmålene.
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segFikk du den jeg sendte?
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segJepp, det gjorde jeg! Takk!! Du ser sikkert navnet mitt som følger, tror jeg.
![]() |
#13 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segJeg ville brukt AI til å lage quizen. Til å svare på den også forsåvidt, for jeg er håpløs på slikt.
![]() |
#14 |
Klar
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noen som har en ferdig gøyal quiz eller noe som egner segHaha om noen vil ha min Quiz med først svar som involverer G-punktet, Napollen og Enke, og deretter sjokoladequizen, kan de sende meg epostadressen sin. Og den 11 timer lange spillelisten også. Damene var tydeligvis for gmle til å høre på musikk så musikken ble stadig skrudd av!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|