|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Sko til hverdagsturerJeg trenger et nytt skopar til hverdagens turer med hunden. Vi går mye på sti og grusvei nå på sommeren, men også noe asfalt. Hva passer til slikt bruk, gjerne noe som passer til litt brede føtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko til hverdagsturerJeg liker å bruke sko med grov såle til turer på sti og grus. De er gode på asfalt også, synes jeg. Jeg har noen Salomon som likner på disse: https://www.antonsport.no/salomon-67...36-2-3-v172098
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sko til hverdagsturerJeg har blitt veldig fan av Topo, de har veldig bred tåboks. De har noen løpesko med litt grovere såle som passer godt til grusvei, sti og asfalt.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sko til hverdagsturerNike Pegasus Trail er fantastiske til sånt. Løpesko-comfort, men med god grus/sti-såle.
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sko til hverdagsturerSelv liker jeg Hoka Anacapa low. De er gode å gå i - men minuset er at holdbarheten kunne vært bedre, så de bør kjøpes på tilbud.
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Sko til hverdagsturer
Hvordan er disse i størrelsen?
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sverger også til disse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Hm, normale til litt små er min erfaring. Det kommer sikkert litt an på hvordan foten din er, for de er jo veldig brede foran og høye over tærne, men jeg har opplevd dem som ørlite korte.
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for svar! Har du peiling på hvilken(n) modell(er) som er bredest?
![]() |
#10 |
Off the map.
|
De er veldig små. Jeg har et par helt ubrukte i eske i str 41 1/3 som er min Hola Clifton-Størrelse, men disse er for smp for meg. Send meg en OM glhvis noen er interessert. Kjøpt på salg i fjor sommer
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sko til hverdagsturerJeg har Asics Goretex, som er de beste Goretexsoene jeg har hatt på lenge. Mange av de jeg har hatt tidligere har vært for harde.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|