Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Band of Brothers

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 23:59   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Band of Brothers

Noen som fulgte med på den da den gikk på tv?

Jeg kjøpte meg DVD-boksen for en tid tilbake og når har jeg fått sett hele serien om igjen. Den er virkelig bra og om noen ikke har sett den vil jeg anbefale dere å gjøre det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Band_of_Brothers

http://www.hbo.com/band/landing/currahee.html

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:02   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Band of Brothers

Signerer. Helt fantastisk serie, og en super julegave til alle menn. (og noen damer)

Gammel 28-08-07, 00:06   #3
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Jeg forguder den serien. Har ikke skaffet den selv, stor skam men skal gjøre det!
De burde vise den til ungdomskole elever som tviler på at jøde-drepingen faktisk skjedde. Det er så sterkt å se på alle disse virkelige personene som forteller. litt hjerteskjærende

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:42   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den er kjempe sterk, og en utrolig gripende serie.

Gammel 28-08-07, 01:38   #5
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Denne har jeg anbefalt før her inne. Utrolig gripende og vellaget serie. Kjøpte serien på DVD og ble sittende å se nesten alle episodene fortløpende.

Anbefales virkelig!

Gammel 28-08-07, 01:41   #6
tutta
Passiv

Standard

Fantastisk serie. Utrolig sterk,men BØR ses!!

Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 06:47   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, fantastisk bra serie. Vi så den en jul, og det var noen fine kvelder foran tv-en.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:20   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den i 2003, da jeg var gravid med vesla og sykemeldt. Ble innlagt på slutten, men fikk komme hjem på perm noen helger, og da var det rett foran skjermen med Band of Brothers.

Knallbra serie! Intens.

Gammel 28-08-07, 11:30   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vettuhva, plottet var altfor usannsynlig for meg!

(Selvsagt en kjempeserie. Har nettopp sett den igjen på den nye grom-TVen)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:31   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usannsynlig?

Gammel 28-08-07, 11:36   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Usannsynlig?

Den er jo det, til dels. At akkurat de personene vi treffer i første episode skulle oppleve alle disse tingene, liksom? (Jada, jeg vet at det er sant, og det gjetter jeg at torsk vet også. )

Gammel 28-08-07, 11:37   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg tror ikke torsk vet det.

Neida, nå ser jeg jo at hun var ironisk. Det så jeg ikke med en gang.

Sist redigert av Dixie Diner : 28-08-07 kl 11:45.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:43   #13
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

En kjempeflott serie. Jeg kjøpte også DVD-boksen.

Gammel 28-08-07, 11:46   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg vet det er sant. Trodde virkelig ikke at noen kunne ta meg seriøst på den der.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:49   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Til og med når du skrev "kjempeserie" under. :grave seg ned:
Kan jeg skylde på hormoner?

Gammel 28-08-07, 12:53   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nei, vettuhva, plottet var altfor usannsynlig for meg!

Dette minner meg om noe jeg leste på NM for flere år siden, om filmen Titanic:

Sitat:

(Utklippet er sakset fra en diskusjon på Usenet News fra -98. Jeg synes fortsatt at dette er et helt fantastisk utsagn.)

"Broren min hadde en skremmende samtale med et par jenter som hadde sett filmen:

Jenter: Filmen var kjempekul, men altfor usannsynlig, en så stor båt kan jo ikke synke.

Bror: Den sank jo faktisk i virkeligheten.

Jente: Ja, særlig! De hadde liksom ikke så store båter på den tida da"

(Jeg kan ikke kreditere noen for sitatet, for jeg fant ikke brukernavnet på den som skrev det når jeg googlet, dessverre.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:54   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes forøvrig også at Band of Brothers er en fabelaktig serie.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:54   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh herregud.

Gammel 28-08-07, 12:56   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

(Jeg kan ikke kreditere noen for sitatet, for jeg fant ikke brukernavnet på den som skrev det når jeg googlet, dessverre.)

Mye mulig det var jeg som postet det på NM; jeg husker i alle fall godt at jeg leste det opprinnelige innlegget på Usenet i sin tid.

Gammel 28-08-07, 13:02   #20
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knis.

(Jeg likte forresten også Band of Brothers.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.