|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Noen har pakkekalendere - andre har sjokoladekalendere. |
![]() |
![]() |
#2 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?I år skal jeg lage 48 pakker og legge i en pakkekalender. Årene før har de hatt Sabeltann kalender eller annen pappkalender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Storebror får pakkekalender (med ordentlige ting, ikke plastræl) og legokalender. Sannsynligvis kjøper mormor sjokoladekalender.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?I år skal jeg lage pakkekalender til vesla. Vet ikke helt hvilken bakgrunn jeg skal ha, men skal snart kjøpe inn gavene iallfall. Blir skikkelige ting, ikke plastræl, som TM kaller det. Vet at jeg iallfall skal kjøpe fargebad, DET blir nok populært. I mange forskjellige farger.
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?
Fargebad? *domm* Hvor får man kjøpt det? Om det er slikt til å ha i badevann, setter det da farge på et hvitt badekar?
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Det fås kjøpt her, og så så jeg de hadde det på Body Shop tidligere men har ikke sett det på evigheter. Det er til å ha i badevannet ja, og det setter verken farge på hud eller badekar. Mildt for huden er det også, og ofte tilsatt svakt med eteriske oljer som er bra for huden. Jeg brukte det mye før, pga. fargenes påvirkning på sansene, men nå tenker jeg mest på vesla som nok får stor glede av å bade i knallrødt, blått eller gult vann.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Direktelinker:
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Siden vi skal dra paa besok til Bestemor i hele desember blir det en pakkekalender som hun har laget |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Vi har tidligere hatt pakkekalender og ungene har hver sin kalender (to har brodert og en har sydd). I fjor startet vi med aktivitetskalender og det var en suksess. Lapper med tall knyttet rundt en krans. Det blir aktivitetskalender i år igjen, men hvordan den ser ut har jeg ikke bestemt enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Pakkekalender, med litt ræl, men mest ordentlige ting. I år blir det også lagt inn svømmehallturer, panduro-nisser(som vi skal lage), pepperkakebaking osv.
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Pakkekalender. Farmor kjøper sikkert sjokoladekalender også.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Jeg lagde pakkekalender et par år, der jeg hengte alle pakkene i en snor strukket over kjøkkenvinduet. I fjor hadde vi Legokalender, og det var en suksess, så jeg kan tenke meg det blir det i år også. Eller, hvis moren min har brodert ferdig kalenderen jeg kjøpte og begynte på for tre år siden (
![]() |
#15 |
Bare sær
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Jeg synes barna får nok gaver til jul, og at man ikke skal ødelegge det ved å drysse gaver over dem hele desember. :sær:
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Jeg har hjemmebrodert kalender med pakker.
![]() |
#17 |
godt brukt
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Hjemmebrodert pakkekalender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Jeg skal prøve å få laget et oppheng av en trerot o.l , og pynte den med nisser. Der skal det henge 24 pakker. Så får jentene pakker etter tur.....ikke en pakke til hver i 24 dager. Kjøper heller noen kvalitetsting de kan få etter tur.
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?Her er det pakkekalender til alle ungene. Begynte med det til storesøster og kan ikke slutte nå. 72 gaver blir pakket inn og hengt på 3 selvbroderte kalendre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|