|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Det er dugnad i blokka i dag. Jeg er syk, slapp, tett i nesa og vondt i halsen. Jeg har hatt så mange leggkramper i de siste nettene at det føles som jeg har jogget i timesvis med feil sko. Jeg er gravid. Mannen jobber. Jeg er alene med ztjerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Selvsagt trenger du ikke å ha dårlig samvittighet. Spesielt ikke om du vanligvis stiller opp.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Har du ikke noen gamle pastaskruer du kan spise? Eventuelt bestille pizza? Så lenge du klarer å holde deg innomhus så skulle det jo ikke være noe problem. Eller så kan du benytte en form for forkledning. Og siden det er snart Halloween kan du ta 'an helt ut!
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
Ja altså, det meste tar borettslaget seg av. Det de skal gjøre nå er mer "koste i kjellerbodene" (totalt unødvendig spør du meg), "rydde vekk sykler fra 50-tallet i sykkelboden" (supert, vi har merket alt vårt, men det er ikke plass til hele blokka i sykkelboden) og... hm... koste plassen utenfor blokka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Da gir du faen med god samvittighet. Så får heller strebere være strebere i fred.
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
Jeg må ut å kjøpe en bursdagsgave som må sendes i dag. Jeg har ligget på sofaen i to dager og i dag er siste frist. Kle oss ut? Tjah, jeg tror jeg har en løvedrakt ztjerna passer, og en fruktfathatt i min størrelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Si det som det er, du er syk og mannen jobber. At du forlater leiligheten, har de ingenting med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Du må nesten ta bilde nå, med hatten på.
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittight, nei! Er man syk, så er det ikke så mye man kan gjøre med det.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Syk og gravid er grunn nok, spør du meg. *selverfart* |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
Enig i denne, og du har ikke noen grunn til å ha dårlig samvittighet.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Jeg spår at det kommer en bildeserie fra Zol i nærmeste fremtid.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|