|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hva synes dere om barn på konserter?Jeg var på julekonsert, i en ærverdig steinkirke og et fantastisk kor med veldig flink dirigent. Det ble ikke sunget tradisjonelle julesanger, og i midtpartiet var det en solist med piano. Det hele var lagt opp til å være veldig stemningsfullt, vakkert og stille. Det var ikke en "familiekonsert-aktig-ting". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?Unger som tier stilt og sitter rolig kan man dra med over alt. De andre bør holde seg hjemme i slike settinger som du skisserer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?Nei, jeg synes ikke det er greit å ta med barn som ikke kan være stille på konserter og teater som er beregnet på at man faktisk skal sitte rolig og tie stille. Greier ikke ungene det - er de ikke modne nok til å ha utbytte ut av det og da trenger de ikke være tilstede å ødelegge min opplevelse, som jeg tross alt har betalt mange penger for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?Det ville nok ha ødelagt litt av min opplevelse ja. Jeg tror ikke barn nødvendigvis har behov for - og utnytte av å være med på en type konsert. En familiekonsert med kjente sanger er jo en helt annen greie synes jeg.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?
Men mange ser jo ut til å tro at "min unge klarer å sitte rolig" eller "litt lyd fra min unge er jo sjarmerende og kan jo umulig gjøre noe?". Hvor mye er greit og når er det ikke greit`lenger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Signerer denne.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
OM jeg hadde tatt med H, og sett at det ikke fungerte, ville jeg ha forlatt konserten. Jeg tror de aller fleste egentlig skjønner når nok er nok. Men om de bryr seg er en annen ting.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?I det øyeblikket du er forstyrret så er det nok, men da må du ta den ubehagelige støyten å si i fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?Jeg syns ikke det er greit og ville aldri i livet tatt med lille på en slik konsert før han blir stor nok til å verdsette det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
--
|
Helt enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva synes dere om barn på konserter?Nei, slik du beskriver settingen har ikke urolige barn noe å gjøre der.
![]() |
#12 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
Enkelte foreldre mangler gangsyn og da bør man gi beskjed til dem. Man ser når en unge sitter rolig. Bevares. Da sitter man på rumpa med hodet opp og beina ned. Også kommer det ikke annen lyd enn hvisking. Det er min definisjon. Og om vi snakker om femåringer hadde ikke en av mine passet inn i den greia da den var fem. De to andre hadde klart det med glans fra de var to. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|