Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ja ja, da var dagen i gang i det plømske hjem

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 05:50   #1
Left
Passiv

Standard

Ja ja, da var dagen i gang i det plømske hjem

Våknet selv ca 04.30 av en 2 åring som kom opp i sengen min.
Da var jeg etter 3 min i våken tilstand i full gang med å hoste meg halvt ihjel selvsagt, og det ble lite soving på de 2 som lå ved siden av meg. Sto derfor opp jeg, og lagde meg en kopp te osv. Lillebror var på tur opp en gang etterpå, men ble geleidet inn i sengen min igjen - og han sovnet heldigvis.
For 15 min siden hører jeg det dundrer på gulvet på lekerommet. Storebror har rommet sitt innenfor lekerommet, og snublet i togbanen
Og han hadde IKKE tenkt å sove mer gitt. Så nå sitter mor nede med te og data, og sønnen sitter på tv-stua inntullet i et pledd og ser på Asgeir.
Her soves ikke dagen bort kan jeg love!
Ha en fin dag når den en gang starter alle sammen

Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 06:01   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja ja, da var dagen i gang i det plømske hjem.

Det var morgenfuglene sine det!
Jeg venter på å være ferdig med å spy så skal jeg legge meg. Har ikke sovet ennå i natt, men øyner håp nå.

Ha en super dag!

Gammel 30-12-07, 06:02   #3
Left
Passiv

Standard

God bedring!
Vi er heldigvis forskånet for sånn elendighet. Det er bra j..... mens det står på, men som oftest varer det ikke så lenge heldigvis! Vi gjorde oss ferdige før jul.

Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 07:16   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hopsideisi!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 07:51   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja ja, da var dagen i gang i det plømske hjem

Det er flere enn meg som er tidlig oppe, ser jeg...Det er jo på sett og vis trøstefullt. Jeg fikk ikke sove fordi jeg hadde vondt i ryggen, så før ungen våknet satte jeg rundstykkedeig, åt frokost og drakk kaffe.

Gammel 30-12-07, 08:11   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

S ville stå opp klokken 3, og det tok vel kun et par timer å roe ham igjen, ingen grunn til at luringen ikke vil opp syv likevel. Nå sees det barne-tv her og jeg har funnet en oppskrift på grove scones med kesam til frokost.

God bedring til Bauche og god dag til alle!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 08:31   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Isj ja, det er kjedelig når dagen starter så tidlig. :erfaren:
Her fikk jeg ligge helt til 06:30 og var godt fornøyd med det. Litt kjedelig bare å måtte liste seg rundt for at minstemann, som har et utrolig skjørt sovehjerte, ikke skal våkne. :stille som mus:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 09:16   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, da er rundstykkene bakt ut, 50 stykker og jeg føler meg som Verdens Beste HusmorTM. Ungen har penslet og strødd og var kjempeflink.

Gammel 30-12-07, 09:24   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Meg og Lille sitter i hver vår sofa og gløtter på Sauen Shaun. Jeg er stein-trøtt, men kribler i kroppen etter å fortsette på kjole til meg selv som jeg begynte på i går kveld. Den har lagt oppklippet lenge, og jeg har ikke funnet tid til å sy den innimellom alt annet,
så nå benytter jeg sjansen før jeg begynner for fullt på listen min etter nyttår.

Gammel 30-12-07, 09:29   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er inn i prosjektet "få inn riktige leggerutiner igjen", så jeg hadde på vekkerklokke for å vekke poden i dag. Vi er vant med at han våkner på slaget 6 hver morgen og sovner rimelig greit klokken 20 på kvelden. i dag måtte jeg altså ha på vekkerklokke for å få ham opp klokken 08.

De siste dagene har bare vært tull. Vært opp sent, sovet lenge på morgenen (9-10), forskjøvet duppen på dagtid som igjen gjør at han ikke er trøtt på kvelden osv.
Men nu skal ting fikses. I dag er planen å ha så¨mye aktivitet at han er utslitt til kvelds.

Gammel 30-12-07, 20:35   #11
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har gutta fullstendig ødelagt døgnrytme!
I seng rundt midnatt og opp mellom ti og elleve.

Selv er jeg oppe enten klokka halv seks, eller klokka elleve på dagen, det avhenger av om det er jobb eller ikke.

Ser at det blir en utfordring med de små onsdag morgen, men det får bare skje på den brutale måten.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 21:13   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Døgnrytmen er litt på skeive her også, men så er det jo litt deilig med ro i huset til halv ti-ti om morgenen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.