|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() En liten røykediskusjonFølgende diskusjon går på jobben hos meg:
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 23-04-08 kl 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten røykediskusjonTeite røykere.
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: En liten røykediskusjonHar bedriften et arbeidsmiljøutvalg eller et verneombud? I så fall passer det å ta opp saken der. I motsatt fall er det nok på sin plass med et møte sammen med røykere og ledelsen
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten røykediskusjonHerregud, slike røykere er det som ødelegger "ryktet" til alle andre røykere, de som faktisk KAN ta hensyn til andre. Idioter.
![]() |
#6 |
guru advisor
|
![]() Sv: En liten røykediskusjonDet er røykerene som må bruke sunn fornuft og flytte seg bort fra veggen. Hvis de ikke gidder det så må ledelsen se å få ut fingeren. Kanskje de som har problemet med røyk inn av vinduet også må bli bedre på å få frem problemet sitt? Høres jo "høl i huet ut" at ingenting blir gjort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: En liten røykediskusjonKjekt å se at det er andre enn meg som synes at det er røykerne som burde bøye av i denne saken. Jeg er som sagt ikke direkte involvert, men står på sidelinjen og heier på disse stakkars som sitter og koker med vinduene igjen, fordi alternativet er å bli passiv røyker
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten røykediskusjonGettoblaster i vinduet (høyttalerne ut), med DDE og tilsvarende ikkemusikk på full guffe sånn at det ikke går an å kommunisere i nærheten. Røykere er jo visstnok så sosiale og prater så koselig sammen.
![]() |
#15 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: En liten røykediskusjonJeg likte både vannidéen og Gettoblasteren
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En liten røykediskusjon
Ja, det skjer ofte når man tar seg tid til å skrive et langt og velformulert innlegg.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En liten røykediskusjon
Ja, også ville jeg kanskje brukt stavekontrollen før jeg printet og laminerte.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|