Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaringer med dren i ørene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-08, 17:11   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med dren i ørene?

Vi var hos ØNH-spesialist med mellomsøster i dag. Vi var for to måneder siden også, men da hadde de ikke kvalifiserte folk til å ta hørselstest, så det var det vi kom tilbake for i dag.

Grunnen til at vi dro er at jeg er litt ekstra obs på hørselsproblematikk pga. arv, og at jeg i perioder har merket at jenta er tunghørt. I andre perioder er hun det kanskje ikke.

Sist sa han at hun hadde litt tykke trommehinne, men ingen væske. Hørselen virket da ok. Han sa at hun nok lett fikk "dotter" (undertrykk) i ørene og at det ville løse seg av seg selv når hun lærte å utligne trykk.

Så i dag trodde jeg vi bare skulle få bekreftet det samme. Nå er hun litt småsnufsete, og jeg vet ikke om det hadde noe å si, men i hvert fall hadde hun væske og nedsatt hørsel på begge ørene. Og han forselo dren. Og å fjerne falske mandler. Vi skal tilbake for ny vurdering i august.

Jeg ble helt vippet av pinnen. Lillejenta mi? Som sjelden er syk og ikke har hatt ørebetennelse, det vi vet av?

Er ikke dren for mer "sykelige" barn, da?

Er legene litt triggerhappy på dette med dren?

Erfaringer med dette? Både gode og dårlige?

Og, ikke minst, erfaringer med narkose, som jeg må innrømme er det som skremmer meg mest?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.