|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Ok, tabbe med mange i bursdag ...Jeg ser tabben med å invitere hele 21 stykker i eldstemanns bursdag neste uke. Men de er nå 14 gutter i klassen og han har 3 kompiser i gaten han gjerne ville invitere. Så ville han også gjerne ha med 5 av guttene i en parallellklasse de er på base med (altså er sammen med hele dagen i samme klasserom). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag.....Kryss fingrene for godt vær og lykke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag.....Ohoi !
![]() |
#4 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag.....Det går så bra at.
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Oj oj oj, håper det blir en flott bursdag og at det går bra.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Jeg føler med deg, men det går helst bra. 2 timer går fort, men jeg anbefaler deg å ha et opplegg hele tiden. For all del, slipp de ikke løs i frilek. Et råd er å sørge for å ha noen hjelpere (voksne venninner/venner/slektninger og ungdom). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Jeg tror det er værre med 7-8åringer enn 5 åringer...
![]() |
#9 |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...
Det går helt fint å invitere til utebursdag i Januar. Be ungene ta med uteklær og organiser uteleker pluss pølser på bål. Jeg garanterer deg at ungene drar hjem med roser i kinn og smil om munn, likeså bursdagsbarnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...1 fotball, 2x11 gutter, 2x45 minutter + pause - nema problema.
![]() |
#11 |
lykkelig
|
Det er planen. Nesten hvertfall. Fotballbanen her borte er ikke kjempestor, så jeg tenkte kanskje 3 lag som alle får spillt med hverandre. Ergo tre kamper a 2x10 minutter + hamburgere, kaker og pakker. Det burde gå. Hvis det blir bra vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Joda, vi har snakket om det at når han blir litt større, sånn som nå når han har begynt på skolen, så tar vi skøytebursdag på en opparbeidet skøytebane her i nærheten som har lys og strøm som vi kan låne..
![]() |
#13 |
lykkelig
|
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Vi er litt manko på voksne også denne gangen. Vanligvis har vi 5 voksne her, en til å passe minstesnuppen, og fire til å passe resten. Kjekt å ha en vakt ved trampolinen og en ved porten (sikkert ikke nødvendig med portvakt når de er så store) og gemalen og jeg til å fikse resten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
Akkurat dette tenkte jeg også siden du nevnte at alle var så fotballinteressert.
![]() |
![]() |
#15 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Tror ikke det blir så mye verre med 22 gutter, enn med f.eks 10 gutter. Det går nok kjempebra skal du se. Sørg bare for at det er litt rom for frilek også, slik at ikke alt blir voksenstyrt. Det blir nok en bursdag han vil huske lenge. Lykke til!
![]() |
#16 |
Jeg har stikk motsatt erfaring, selv om det selvfølgelig kommer veldig an på gruppen barn. Jeg har lang erfaring med å lage barneselskap og de aller mest vellykkede er der hvor det er program hele tiden. Bursdagsbarnet, med god hjelp av søsken og venner, finner ut hva de har aller mest lyst til å leke (skolebarn). Med litt veiledning og noen innspill fra mor, så har det blitt veldig bra. 2-3 timer går veldig fort, men kan fort føles som dager hvis det ikke er skikkelig forberedt. Bursdag skal være noe spesielt og utenom det vanlige. Frilek driver de med hver dag ellers i året. Men, det er selvfølgelig alltid rom for endringer i oppsatt plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Jeg inviterte bhg.avdelingen til storesøster nå på mandag siden hun skal begynne på skolen til høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
lykkelig
|
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Jeg tror det er lurt å begrense frileken mest mulig. Vi har hatt nesten samme gjengen her et par år allerede, og jeg vet hva som venter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...Jeg tror jeg hadde stengt av trampolinen for anledningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|