|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Eie mindre og glede seg merJeg melder meg på no-shopping og i tillegg mitt nye prosjekt; eie mindre, med bedre kvalitet og få oversikt!
![]() |
#2 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merÅ ja!!! Jeg er med! Det er en herlig følelse å få ordnet skikkelig opp, ikke sant?
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merSom amor så savner jeg overskuddet til å sette i gang. Vi flyttet inn i april, og har faktisk ikke fått pakket ut alt enda. Men rommet til snuppa kunne definitivt tålt en ryddesjau. Det drukner i leker hun har vokst fra.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med! Jeg har allerede ryddet klesskapet mitt og skal donere en søplesekk til Fretex, og i kveld skal Glitterbarnets leker gjennomgåes og ryddes i.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merFamilien kokosbolle er med!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDette vil jeg være med på.
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg syns ikke jeg har gjort annet enn å redusere anntall eiendeler etter at vi arvet et fullt møblert og utstyrt hus. Men jeg klarer ikke kaste brukbare ting. Noe gis bort til loppemarked eller kjente med behov, noe lagres veldig lenge fordi jeg vet at en eller annen gang får jeg bruk for det (6 uåpna sengesett, 50 oppvaskhandkler, stoff, garn + litt til). Men vi kvitter oss IKKE med bøker og blader. En ny gjennomgang av garasjen skal tas når Kjæresten kommer fra fisketuren sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med!!
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
Helgejobb for deg/mannen mens den andre leker med barna?
![]() |
#10 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg og håper å få oss inn i en god stim, kjøpe mindre mat ute(der har vi ett stort forbedringspotensiale!!!), flinkere til å skru av lys/tv m.m når vi ikke bruker det/er der.
![]() |
#12 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er klart!!
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDette har jeg drevet med lenge. For oss har det vært en dyd av nødvendighet, vi har få kvadrat per person, og det er så deilig! Jeg har enda et par giga-prosjekter som går på bilder generelt og album til ungene.
Hvis dere først skal fjerne coverene vil jeg anbefale dere å lagre filmene og musikken digitalt, da sparer man enda mer plass og det blir lettere å lete.
![]() |
#14 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Eie mindre og glede seg merVi driver med det samme selv.
![]() |
#15 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merVi skal flytte i løpet av høsten, så det må på et tidspunkt ryddes skikkelig. Jeg oppfordrer (han mener vel jeg maser) mannen min til å rydde i sine saker. Selv har jeg sånn nogenlunde kontroll.
![]() |
#16 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merVi driver på med det samme selv. Huset er stort sett ryddet og det som gjenstår er kjeller og boder.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
Det med å tenke 3 ganger var lurt! :legger seg på minnet:
![]() |
#18 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde et skikkelig rydderaid på veslas rom da hun og pappaen var bortreist en helg. Alle leker som hører sammen har fått hver sin boks (duplo, bokstavklosser, puslespill, plastdyr etc i hver sin eske), og (nesten) hver kveld mens vesla har kveldsstell med en av oss, tar den andre en kjapp rydderunde på rommet hennes.
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg har såvidt begynt, lekerommet til ungene fikk seg en god omgang med ryddemamma for en uke siden. Ødelagte leker ble kastet, leker som de har vokst fra ble sortert og lagt i to esker, en liten med ting jeg har lyst til å beholde og en gigantisk med ting som skal bort. Klærne etter ungene ble ryddet i før sommerferien, så der har jeg kontroll. Mitt eget klesskap derimot...
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merFlott tråd! Føler jeg holder på med dette hele tiden, men det dukker jo stadig opp nye ting overalt. Jeg orker ikke mer rot, kjenner jeg! Ikke så greit å vite hvor man skal gjøre av fullt brukbare ting alltid, vi har ikke noen plass å levere det her vi bor.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|