|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Puh, det ble en lang overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Jeg var alene med to barn, de er større, 6 og 8 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Da vi var i Parga for noen år siden var det en type "reiseklubb der", enslige foreldre med barn. http://www.unnis-aktivitetsferie.no/
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Jeg skal dog innrømme at jeg hadde vurdert muligheten for mann hjemme med barn i barnehagen og egoferie.
![]() |
#5 |
Klar
|
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?
hihi, ja, jeg har tenkt tanken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Sydentur med barn mellom eitt og tre år er for travelt i mi bok, men så har mine barn vore av den travle sorten.
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Du kan se etter Star Tours alene med barn priser, da møter du andre i samme situasjon. Og sikkert på Sunwing sentrene.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?
Det hadde jeg også gjort. Den travleste syden turen ever var da LilleVenn nærmet seg to år...Ingen soving i vogn på kvelden og ellers stakk hun av om hun ikke ble fotfulgt hvert sekund. Da kan det være greit å være to... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Jeg har en venninne som gjorde det (reiste alene med toåring), og hun sier "aldri finn på det!".
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Begge våre har vært en drøm i syden, sovet to timer(minst) i vogna på stranda hver |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Jeg heller mot å gjøre et forsøk.. Hun er 2,5 år nå, og begynner å bli fornuftig, sånn innimellom all trassen, mener jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Jeg reiste alene med største jenta mi når hun var nesten to år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?Det kommer jo an på ungen da |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?God tur! Hvor reiser dere?
![]() |
#17 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?God tur!
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?God tur!
![]() |
#20 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Reise alene med barn, mulig å finne noen å reise sammen med?God tur, da! Jeg reiser til Rhodos alene med alle tre barna på lørdag, blir spennende å dra på utenlandstur med ungene uten husbonden. Mine barn er dog mye eldre enn ditt (7, 10 og 12), så det regner jeg med går bra.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|