|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel
|
![]() Jeg er veldig glad i bunaden min......men det å stryke skjorta er jammen meg pyton. Og nettopp det har jeg gjordt nå. Utsetter det lengst mulig.
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Håper dere hadde det hyggelig i barnedåpen!
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Av og til, når det nærmer seg 17.mai leverer jeg skjorta mi på rens (er lurt å gjøre det av og til så den ikke blir gul). Da får jeg den tilbake, skinnende hvit -og helt strøken!
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...
Neinei. Jeg har lært hjemmefra at den som kan ting best -gjør dette. Pappa var flinkest til å stryke skjorter (siden han var den som oftest gjorde det), derfor måtte han stryke bunadskjortene også. |
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Hverken jeg eller samboeren er flinke til dette. Så jeg stryker min og han stryker sin. Han har den fordelen at han har jakke utenpå, derfor er han ikke så nøye. Bare med halslinningen og stykket på brystet som vises over vesten. Om han tar jakka av og bare har vest og skjorte har skjorteermene likevel blitt krøllete under jakka. Hvis han hadde vært veldig flink til å pusse sko blanke kunne jeg ha strukket meg til å stryke skjorta hans også, hvis han pusset bunadskoene mine. For det fordrar jeg heller ikke (fordi jeg aldri synes at jeg får dem skikkelig fine og blanke). Men siden ingen av oss er spesielt flinke til det heller (samboeren min var aldri i militæret) pusser vi også hver våre sko.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-11-06 kl 13:00. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Jeg skulle ønske jeg kom inn i bunaden min. |
![]() |
#9 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Jeg leverer bunadsskjortene til mamma når de trenger stryking...(er det helt krise tar mannen jobben) |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Moren min stryker skjorta til bunaden min når jeg skal bruke den. |
![]() |
![]() |
#11 |
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er veldig glad i bunaden min...Her er det alltid jeg som stryker bunadsskjortene. Men må jo innrømme at det er med mer eller mindre heldig utfall |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|