Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg aviskurv i brun finèr?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 19:19   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg aviskurv i brun finèr?

Jeg vet helt sikkert at jeg har sett en veldig fin aviskurv på en eller annen butikk her i byen nylig, men i dag på runde fant jeg den ikke igjen. Var helt sikkert på at det var på Skeidar, men der var det ikke. Noen som skjønner hva jeg mener når det er en aviskurv som er åpen i sidene, bare en litt bøyd stiv "treplate" opp på hver side, og to små bøyde treplater som går i bue som bein ned mot gulvet. Hele kurven var liksom i en mørkbrun litt tynn "finer"-plate.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.