|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når er det greit å ringe om morgenenJeg har hatt en diskusjon om hvor tidlig det er greit å ringe om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenRinger ikke noen før 0800 eller 0900 om morgenen.
![]() |
#3 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenSkal man ringe så tidlig må det være noe viktig! Personlig liker jeg ikke å bli oppringt før tidligst kl 9! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenNoen vet jeg at jeg kan ringe kl. 0800,mens andre vet jeg at jeg ikke ringer før kl.1000. Så jeg svarer at det er greit å ringe fra 1000 til "ukjente",men bruker sunn fornuft når det gjelder andre.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ringer aldri noen så tidlig, det måtte i så fall være en helt spesiell grunn til det. Jeg opplever heller ikke at noen ringer meg så tidlig (heldigvis!), med mindre det er noe spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenen
Signerer denne. Med mindre det er krise og kjempeviktig.
![]() |
#8 |
Einsam
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenDet kommer vel litt an på. I jobbsammenheng kvier jeg meg litt for å ringe mange før kl 9, men noen ringer jeg glatt kl 8, men da gjerne på jobbtelefonen, om jeg har det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
Jeg tror nok Polyanna mente stupings som i stup trøtt og ligger og halvsover til Nytt på nytt.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg ville ikke finne på å ringe noen hjemme før 9 om morgenen med mindre det var krise, eller det virkelig var noe som det var om å gjøre å si fra om "før dagen begynner".
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenDet bør være noe viktig, ja. Søsteren min og jeg kan fint ringe hverandre på den tiden, men det er fordi begge holder på å gjøre to barn klare til å leveres i den samme barnehagen, og da er det noe som er relevant for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenTelefoner før kl 8 - 8.30 bør være meget viktig. :morragretten: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Skravle, ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Søsteren min ringer da for å skravle og uansett hvor mange ganger jeg sier det er travelt, eller ikke tar telefonen så fortsetter hun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenDet kommer ann på hvem jeg skal ringe til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Å, hjelpe meg. Skjønner hun ikke at du skal på jobb? Skal hun ikke på jobb selv? Jeg hadde ikke giddet å ta telefonen hvis jeg visste at noen kom til å ringe for å skravle, tror jeg. Og hvis de ble sure, ville jeg forklart at jeg var opptatt med å gi barn mat, dusje, få på klær etc etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenKommer litt an på hvorfor jeg ringer. Det har hendt jeg har ringt til folk i 7- 7:30 tida , men da er det for å avtale kjøring av unger til barnehage - og da VET jeg at vedkommende er oppe på den tida. Jeg ringer ikke på den tida for å skravle, eller for å si noe jeg like gjerne kan si tre timer seinere. "Uviktige" telefoner ringer jeg nok ikke før 10 med mindre jeg vet at folk er oppe eller på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenMed mindre det er noe veldig spesiellt eller viktig ringer jeg aldri så tidlig om morgenen.
![]() |
#19 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Når er det greit å ringe om morgenenJeg synes kl.09.00 (10.00 i helger) er det tidligste man bør ringe folk, og kl 22.00 om kvelden. Såsant man ikke kjenner dem godt, og vet at de er morgenfugler eller natteravner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
Akkurat.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|