|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Quiet, please
|
![]() Vinterdress til voksen?Mote og mote, men ... Jeg ser etter en billig vinterdress til meg selv, en jeg kan ake med ungene i. Den skal ikke brukes til alpint eller noe, kun til basing og aking. Jeg har sett på sparkjop.no og ellos.no, men fant ikke noe. Noen som vet om de har noen greie på OBS f.eks.?
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Jeg tror Biltema og Europris har slike varmedresser for voksne, de er heeelt kurante til sitt bruk synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?http://www.e-magin.se/v5/viewer/file...e=1&gHotspot=0
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Jeg kjøpte en på europris i fjor, en aketur og glidelåsen gikk i stykker. De hadde ikke flere i min strl. igjen, så jeg fikk pengene tilbake. Leter fortsatt.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Kanskje ikke den billigste, men ikke dyr heller. Du har dress i flere år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?På Europris, og faktisk Rema på har hatt thermodresser for voksne. De er vel ikke akkurat vakre, men de er varme - og praktiske å leke med barna i Sist redigert av Left : 04-11-08 kl 19:51. |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Dressene på Europris var rare i størrelsene, syns jeg. Eller kanskje det bare er min kropp.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Har ein slik bevernylondress, kjøpt for ein billig penge på SmartClub. Grei å ha når ein berre skal base i snøen.
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Fiiin grønn bukse, DM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Tusen takk for svar!
![]() |
#19 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress til voksen?Jeg har kjøpt min varmedress på sånn arbeidsklær butikk hvor mannen kjøpe bl.a. elektrikerklærne sine. Er superfornøyd med den, og den er vanntett også akkurat som mange av barnedressene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|