|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har visst helt feil stil ........ eller kanskje ingen stil i det hele tatt?
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Min mann hadde nettopp en treffende betegnelse for vår (manglende) stil; Presangstilen. Vi har arvegods, brukt, bittelitt nytt, ymse ting vi har fått til jul og bursdager og noe hjemmelaget. Ustilig, men vi syns vi har det greit.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Vi andre som har mixhjem, eller presanghjem |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Men spiller det noen rolle om man ikke har en spesiell stil hjemme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Presangstil var et godt ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Vi har også en eklektisk stil hjemme. Mye brukt, arvet, og interiør som er anskaffet for funksjonens del. Jeg har en plan om en gang å få alt pent, sammenhengende og strømlinjeformet, men det blir nok lenge til.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Vi har "vi kaster ikke noe før det er utslitt"-stilen, så ergo er heimen temmelig eklektisk.
![]() |
#10 |
Glad
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Presangstil.
![]() |
#11 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Jeg har "vi bare leier og skal jo flytte snart likevel"-stil, med innslag av presangstil og "oi, den var kul!"-stil. En amerikansk kollega av mannen syntes vi hadde det "cozy".
![]() |
#12 |
*_*
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Jeg har en "de tror de bor i en villa på 400 kvm, men har egentlig bare 68 kvm å boltre seg på"-stil. Det vil si at vi har store, tunge, mørke møbler presset inn i den lille stua vår. Men jeg velger å si at vi tenker langsiktig. En dag, en vakker dag, skal vi få drømmeslottet.
![]() |
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Hvis dere har presangstil, har vi arvegodsstil. Det var ikke rare godsene vi arvet fra heller.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Jeg syns ikke at det er noe galt i at ikke alle har minimalistisk stil. Det viktigste er at de som bor der trives og liker det slik. Stemningen i hjemmet er mye viktigere enn at alt passer til hverandre og har rett stil, syns jeg ihvertfall.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....
Enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil....Men hvorfor kan man ikke legge ut bilder uten å måtte ha en spesiell stil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil ...Jeg har nok også en "egen" stil, som ikke direkte ligner det som ofte legges ut. Jeg er mer maksimalist i forhold til en del ting. Smijern, krusseduller, snirklete ting og dill. Jeg har dog ikke så mye pynteting som jeg hadde før, men noe er det. Hadde jeg fått drømmehuset hadde det vært med søyler på trappa, smijernsgjerde, store lysekroner i taket og møbler i "gammel" stil. Jeg liker glassting, fat, skåler, et.c på stett, krystall, blonder og sterke kontraster. Sist redigert av Dronningen : 26-01-09 kl 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil ...Kanskje man er flau over hjemmet sitt. Jeg hadde ikke vært så høy i hatten hvis bilder av mitt hjem hadde blitt vist, tror jeg hadde skjemtes |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil ...Eg melder meg eg og. Ikkje så veldig konsekvente vi heller, og eg likar å ha litt av kvart rundt om. Eg tykkjer minimalisme og veldig gjennomført stil kan vere flott og stilig, men den som sit og hutrar og frys i kvite interiør med matchande ståldetaljar, uansett temperatur i rommet, det er meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
![]() Sv: Jeg har visst helt feil stil ...Vårt hjem egner seg heller ikke for interiørbladene, for å si det sånn.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|