Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 14:56   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odd Molly

Har noen sett denne i en norsk nettbutikk eller butikk i Oslo-området?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:02   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly

En butikk her i byen (Vestfold) har tatt inn ganske mye OM denne sesongen. Jeg kan godt titte innom en dag og se om de har den.

Gammel 10-03-09, 15:17   #3
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Har sett den både på Zant (CC Vest) og Chicas og venner på Majorstuen.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:46   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Har sett den både på Zant (CC Vest) og Chicas og venner på Majorstuen.

Aha, takk! CC Vest er jeg jo innom støtt og stadig, så da kan jeg sjekke der først.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

En butikk her i byen (Vestfold) har tatt inn ganske mye OM denne sesongen. Jeg kan godt titte innom en dag og se om de har den.

Takk for tilbudet, men da sjekker jeg her i Oslo først. Om jeg ikke finner den i riktig størrelse, hører jeg nok med deg igjen.

Gammel 10-03-09, 19:59   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

WOW den var bare rålekker!!!

Gammel 10-03-09, 20:07   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

WOW den var bare rålekker!!!

Ja, ikke sant? Jeg falt helt for den, så romantisk og nydelig. Ser for meg meg i den med et glass champagne i hånda til sommeren.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.