Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag synes jeg svigermor er teit ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-09, 21:32   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag synes jeg svigermor er teit ...

Eller egentlig er jeg lei meg. Vi har hatt bursdagsfeiring her hos oss. Pga liten plass så har vi ergometersykkelen stående i stua. Brødrene til mannen og sønnene deres (17-24 år gamle) tar ofte en sykkelkonkurranse når de er der. I dag synes jeg de tok av litt og det så ut som hele ergometersykkelen skulle ryke. Vi snakker om voksne mannfolk som veier opp mot 100 kg og mer som sykler som idioter for å sykle 1 km fortest eller noe teit i den duren. Uansett så sa jeg ifra at de fikk være forsiktig. Akkurat da satt den eldste brodern til mannen der og han er ca 2 m høy og veier sikkert 120 kg. Svigermor presterer å si til meg: Ja men du veier jo like mye så det kan jo ikke være så farlig. Dette sier hun foran HELE familien. Og greit jeg er IKKE tynn, men å bli sammenliknet med en STOR mann og vekta hans når jeg er 168 høy, det var faktisk ikke kult. Jeg vet at jeg sikkert ikke skal bry meg om det, men jeg ble veldig lei meg. Hun forstod at hun hadde driti seg ut og prøvde desperat å ro seg i land.

Så nå er det det eneste jeg tenker på......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.