|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du noen fobier?I dag kom jeg til å tenke på en bekjent av meg som har en litt merkelig fobi, hun er redd for rør, rett og slett!
![]() |
#3 |
Nå da?
|
![]() Sv: Har du noen fobier?Ja, og jeg skal IKKE avvennes ved hjelp av konfrontering, takk!
![]() |
#4 |
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?TFT og NLP skal være veldig effetivt mot fobier.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen fobier?Edderkopper. Jeg takler de ikke i det hele tatt.
![]() |
#7 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Mus, de er ekle. Så da er det jo ikke noe kjekt og høre mus i veggen om vinteren
![]() |
#8 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Jeg er redd for høyder...da vi kjøpte vår første leilighet i Oslo, satte jeg grensen på 5. etasje...vi endte opp i 9. og jeg måtte holde meg fast til gelenderet hver gang jeg var på verandaen...
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen fobier?Jeg har fobi mot skitt av typen "hår i sluken". Urgh! Jeg brekker meg bare ved tanken. Klarer nesten ikke renske gulvfilla heller. Tror det er kombinasjonen fukt-hår-støv som setter meg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen fobier?Husedderkopper av alle ting og sånne stankelbein som flyr rundt inne på badet vårt på sommeren. Jo mindre edderkopper jo verre for meg |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Har du noen fobier?
Hi hi. Det fikk meg til å tenke på mannen min, han er også redd for basselusker. Svigermor har fortalt at da han var liten og satt og åt frokostblanding så satte han pakken rett foran tallerkenen sin for at de andre rundt bordet ikke skulle spytte i maten hans når de snakket
![]() |
#12 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hihi...det var kanskje en pakke med frokostblanding broren min skulle hatt til å beskytte seg med da...eller bare trekke hele esken over hodet kanskje
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du noen fobier?Er ikke veldig glad i høyder. Jeg er typisk den som venter nede med andres vesker og bager mens alle de andre drar opp i toppen på Eiffeltårnet.
Sist redigert av Miss Norway : 15-12-06 kl 10:48. Årsak: Rettet stavefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
Da er vi to. Dødsangst, nei takk!
![]() |
#15 |
Nå da?
|
![]() |
#16 |
"De"
|
![]() Sv: Har du noen fobier?Jeg var på toppen av Eiffeltårnet, fikk mannen til å ta et bilde av meg og så stresset jeg ned igjen. Jeg er ikke spesielt redd høyder, men Eifelltårnet er smalt på toppen!!
![]() |
#17 |
Nå da?
|
Jeg har TO ganger kjøpt billett til toppen og gitt meg på platå 2. Jeg har i ettertid fått bekreftet av manenn min at det nok var rette avgjørelser...
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du noen fobier?Slanger og ormer. Er på Alexas nivå, om ikke enda verre.Blir også oppringt om noen leser om dem i aviser eller blader. De fleste i omgangskretsen min som er på ferier og kommer over slanger sender meg en tanke. Venner og venninner har sagt i fra til sine barn om at lekeslanger holdes utenfor min rekkevidde når vi er på besøk.Jeg blir fysisk dårlig bare av tanken på dem, skjelven og kvalmen. Man spøker ikke med Amo om slanger.
![]() |
![]() |
#19 |
Fersking
![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Kan ikke huske å ha hatt det før jeg fikk barn, men nå er det plutselig flere ting.
![]() |
#20 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Jeg klarer ikke svømmehaller. Klarer ikke å gå barføtt på fliser. Jeg blir syk |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|