|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Den teiteste krangel ever?Hva er den mest tragikomiske krangelen du har hatt med mannen/sambo/kjæresten?
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Vi krangler sjelden, og de gangene vi gjør det, er det som regel over teite ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Vi krangler omrent aldri - men vi var temmelig ampre en gang jeg mente det ikke var noe poeng i å bruke hundrevis av kroner på en diger og fancy kokebok med indisk mat...
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Noe av det dummeste må være en krangel om åpning av en isboks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Det var en varm sommer da førstemann var baby, vi skulle få familien på grillbesøk og vi hadde to bokser med butikkkjøpt potetsalat som jeg, i min gode økonomiske husmorånd, syntes vi burde spise opp. Han insisterte på å koke poteter og lage selv siden han ikke liker kjøpt potetsalat. Det endte opp i en giga stormkrangel der vi bekyldte hverandre for det ene og det andre, og stemningen var ikke god når foreldre kom...det ble ikke bedre av at han krydret min ammemat så sterkt at både svigermor og mor reagerte, og jeg satt med dårlig samvittighet og han enda mer sur.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Teiteste krangel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Vi har mange teite krangler - satt i verk av meg som oftest - fordi han er konfliktsky. Det "beste" jeg vet i en krangel er å få ham til å bli sint også (fordi det sitter så langt inne)... Sist redigert av TBM : 17-12-06 kl 14:01. |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Den teiteste krangelen er sikkert en der jeg har skylden og det har jeg selvsagt fortrengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Siden jeg er på dette forumet er jeg selvfølgelig for perfekt til å krangle med mannen/kona. |
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Hvem som hadde vunnet en kamp til døden mellom Aragorn og Luggage (fra Discworld).
![]() |
#11 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?De fleste av våre krangler er teite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Har ikke hatt no ordentlig krangel vi. Er ganske runde begge 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Stort sett alle krangler vi har er over slike teite ting
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Om man kan bruke Toro Peppersaus til fiskekaker. Vi fant colaflekker i taket måneder senere.
![]() |
#15 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Den Store Italiensk Salat-konflikten
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Vi krangler stort sett aldri, men hadde en voldsom krangel en gang vi var på camping. Vi kom til en campingplass og vi ble ikke enige om hvor vi skulle slå oss ned. Det endte med at vi ble stående akkurat der vi hadde parkert da krangelen startet, det var skeivt som bare rakkern. Hehe, vi var skikkelig teite begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den teiteste krangel ever?Vi krangler aldri. Jeg gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |