|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Desembermamma! Admin! HJELP!Kan du/dere forklare hvorfor kontrollpanelet mitt ikke oppdaterer seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Og der løste det seg, i det jeg gikk bort fra 40 innlegg pr side-visning til forumstandard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
|
![]() Det som skjer er at en tråd blir merket som lest i det øyeblikket du har lest den. Oversikten viser bare uleste tråder. Dvs tråder du ikke har vært inne i etter at de er oppdatert. Det er ikke en bug, men en ny funksjon. Vi kjører en nyere versjon av forumprogramvaren her, - med flere funksjoner aktivert. Mer nyttig kommer etterhvert |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]()
Nei, det var ikke det som var problemet. Problemet var at kontrollpanelet mitt ikke ble oppdatert etter et gitt tidspunkt tidlig i dag morgest. De samme trådene sto som uleste, selv om jeg hadde lest alt som var i dem og nye tråder kom ikke inn, selv om det var uleste meldinger i dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
|
![]()
Flott! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]()
Problemet er her fortsatt, ser jeg, men det er mulig det er "work as designed" og ikke en bug likevel: når jeg går inn i kontrollpanelet (ved å klikke på linken "Kontrollpanel" øverst til venstre) oppdateres ikke panelet mitt automatisk. Jeg må oppdatere kontrollpanelsiden manuelt, og da får jeg oppdatert abonnerte tråder og prikkene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
|
![]() For meg høres det ut som at du har en nettleser med et litt overivrig mellomlager. Har du prøvd å endre på innstillingene for midlertidige internettfiler? En mulighet er at nettleseren ikke oppfatter at siden har dynamisk innhold |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]()
Det skal jeg ikke si for sikkert; jeg bruker Opera. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |