|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetVi har problemer med å finne stoler til spisebordet, vi har sett mange steder men finner ikke noen perfekte som samtidig er gode å sitte på. Nå har vi funnet noen som faktisk er veldig gode å sitte i, de er myke og svikter litt. Men da er spørsmålet om de blir for enkle/små til bordet? Egentlig liker vi stilen veldig godt, men det er jo greit om de passer til bordet også. Sist redigert av Pelen : 14-05-09 kl 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir disse stole for "stusselige" til dette bordetKjør på, dei er fine!
![]() |
![]() |
#4 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir disse stole for "stusselige" til dette bordetFor en fantastisk spisestue! Synes stolene skled rett inn, jeg. Ikke stusselige i det hele tatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetaha - du bor i USA.. nei da hjelper vel ikke det å vite hvor man får tak i de. Blir litt langt å dra for stoler. Men de var veldig fine. Passer mye bedre enn de stolene som står der nå synes jeg.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetHvorfor ikke de grønne? Jeg synes de var friske og flotte.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetStolene var stilige |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordet
Jo, ja, men jeg vet ikke om det passer her, kanskje jeg er for feig? Jeg vurderer å holde møbler til brunt, hvitt og rødt (prøver å finne røde lenestoler). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetSyns de var knalltøffe!
![]() |
#13 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetKjempe fine stoler, det blir sikkert stilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetJeg synes ikke de passer i det hele tatt. Tungt mørkt trebord med "plaststoler" Liker kontraster, men det ble litt for mye for min del. Men det som er viktig er jo at DU liker det. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetDa kan jeg fortelle at vi har bestilt stolene i hvitt. Endelig. Det var klokt å vente viste det seg for nå var det 20 % salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetGleder meg til bilde, jeg tror det kan bli veldig fint - liker det minimalistiske sammen med det gamle og enkelte ganger ruvende!
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Blir disse stolene for "stusselige" til dette bordetNå har jeg hentet stolene og det ble sååååå bra! Jeg er veldig fornøyd! Det er litt tomt på veggene, men det kommer noe der med tiden. Det passet veldig godt inn med andre møbler i huset som er hvite (eller mørkbrune). Dette er farger vi nok ikke skulle ha valgt i Norge, men bordet stod her fra før og som dere ser så er dørene i samme farge, vi har 10 slike dører i huset og da føltes det naturlig å følge den fargen på en del av møblemanget. Sist redigert av Pelen : 22-09-09 kl 03:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|