Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal meg et forsikringsselskap

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-09, 10:56   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg et forsikringsselskap

Etter måneder med kluss med Gjensidige, er vi på letng etter et annet forsikringsselskap, så jeg lurer på om noen har et forsikringsselskap å anbefale ? Hvor får man god hjelp ved skader ? Og hvor går forsikringen sin gang og alt stemmer ?

Noen ?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 10:58   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et forsikringsselskap

Vi bytta til Storebrand for ikke så lenge siden og er fornøyd med de. Til og med jeg som aldri har hatt bil før fikk billig bilforsikring med 50% bonus.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 11:00   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Vi har Sparebank1 og er fornøyde med de både mtp pris og service.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 11:09   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Storebrand sine nettsider kan du i hvert fall sjekke ut pris uten å forplikte deg til noe som helst.

Nå var det jo ikke egentlig pris du lurte på, men ....

Jeg har ikke hatt behov for utbetaling av forsikring fra dem, så det vet jeg ikke noe om. Men det er i hvert fall der vi har forsikringene våre (og noe av grunnen til det er vel at jeg jobbet der før).

Gammel 06-11-09, 17:06   #5
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde IF før, var fornøyde, men byttet til Vesta- og nå er vi enda mer fornøyde.

Av barneforsikring anbefaler jeg ACE barneforsikring, den har vi brukt mye, og har kun lovord om dem.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:10   #6
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Vi er veldig fornøyde med Vesta. Vi har en meget gunstig avtale gjennom fagforeningen.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:39   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi har dårlig erfaring med Vesta fra tidligere av, så Vesta er definitivt ikke aktuelt..

Gammel 06-11-09, 17:41   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har god erfaring med IF når det gjelder bil, det er igrunn det eneste vi har brukt forsikring til.

Gammel 06-11-09, 17:56   #9
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har if selv og ville ikke byttet. Gode dekninger, ålreit på pris på det meste og et meget erfarent skadeapparat. Jeg jobbet der tidligere selv som selger og det skal mye til for å få meg til å bytte til annet selskap.
Når det gjelder dekninger, så er Gjensidige den som ligner mest, nå er disse to selskapene ca like store i markedet.
Sjekk ut www.finansportalen.no
Der er mye fin info om de forskjellige.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:59   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

takk for svarene Vi får sjekke litt rundt

Gammel 06-11-09, 18:47   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har det meste i Sparebank1 Forsikring nå, de hadde det beste tilbudet på både pris og dekning på bl.a. bil.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 19:22   #12
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nja, det er ikke lett å anbefale et forsikringsselskap som man garantert ikke får problemer med ved skadeoppgjør... De fleste (les alle) forsikringsselskap betaler ikke ut mer i erstatning enn de strengt tatt er nødt til. I en tvilssituasjon vil man nok oppleve alle som kjipe.

Derfor sjekk nøye at du er dekket for det du ønsker å være dekket for. Og så hadde jeg valgt det selskapet som var billigst, og jeg hadde nok ikke valgt et lite og ukjent.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 19:27   #13
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle anbefale Vesta, men ser at du ikke har god erfaring med de.

Jeg har veldig god erfaring med Vesta. Byttet fra IF til vesta og dagen etter at jeg byttet var det lynnedslag i huset. Mange elektriske apparater gikk dukken og det tok ikke lang tid før oppgjøret var i orden. Ikke noe fratrekk for alder på apparatene og ikke noe spørsmål om noe som helst i forhold til det elektriske. Super service.

Gammel 06-11-09, 20:16   #14
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Frende eller Codan

Gammel 06-11-09, 19:25   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo også sjekke om du eller mannen får tilbud gjennom fagforeningen.
LO har Sparebank1, og veldig god ordning. Blant annet landets beste innbo.

Gammel 06-11-09, 21:16   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er veldig fornøyd med TrygVesta i grunn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 08:45   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en del kontakt med forsikringsselskaper gjennom jobb, og da jeg spesielt god erfaring med nettopp Gjensidige.

TrygVesta hadde vi, eller rettere sagt mannen min, et oppgjør med for noen år siden. Noe som kunne tatt et par år tok fire år, noe vi ikke var spesielt fornøyd med.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 09:17   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt skadeoppgjør for både bil og hus/hjem gjennom If i løpet av det siste året, og det har gått fort og greit uten tull.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 12:23   #19
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt å lese at IF er flere fornøyd med, da vi nettopp har byttet til IF.

har barneforsikring i storebrand, og er veldig usikker på om jeg skal bytte dem over til IF. Må sjekke ut ACE her som en sa. Har aldri hørt om dem. Vet bare at da jeg sjekket for snart 10 år siden var det Storebrand som kom best ut i tester vedr barneforsikring.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.