|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Å klippe barn med maskinJeg vurderer gå til innkjøp av en sånn maskin man kan klippe håret med, men lurer på hvor pent dette egentlig blir? Podens hår gror som ugress og han ser ikke bra ut med lengde på håret, så ser at det kan være praktisk å kunne fikse dette selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å klippe barn med maskinTurbo ser ut som en kreft pasient som holder på å miste hår når vi klipper det alt med maskin. Han har så tykt hår at man må klippe over værtfall 10 ganger for å få alt like langt
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 23-01-10 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Å klippe barn med maskinJeg klipper poden her med maskin, og synes det blir riktig så søtt. Skal se om jeg finner er bilde av han med nyklipt sveis.
![]() |
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinJeg klipper også mine minste gutter med maskin. Det blir ganske fint synes jeg. Viktig med god maskin, med gode kniver, som er skarpe. Ellers kan resultatet blir noe saksete har jeg opplevd i alle fall. Og viktig at barna sitter noenlunde rolig i alle fall.
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinØving gjør mester, jeg klipper alle gutta i huset, hvor fint det blir avhenger litt av tolmodigheten min og guttas evne til å sitte stille, på mannen går den siste biten greit da.
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskin
Noen spesiell type du vil anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinKnerten barberes med maskin. Vakkert? Nei. Brukbart for en 2-åring? Definitivt.
![]() |
![]() |
#11 |
er her
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinNå har vi en Philips maskin, den er vi fornøyd med, har hatt det før også, den vi hadde i mellom der var et annet merke, men den var dårlig altså. Skal vi se vi har vel denne tror jeg: http://www.expert.no/product/product...=QC5070KOFFERT Men ville egentlig ha denne http://www.expert.no/product/product...ntifier=QC5055 Den siste var ikke å få tak i når vi kjøpte, men den vi har er nedbetalt for veldig mange klipper siden. Og fungerer forsatt fint.
![]() |
#12 |
Pauset
|
Takk takk. Jeg tenker også at jeg heller betaler litt ekstra ja. Det kostet 400 kr å klippe han på senteret her, så det er ganske uaktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinJeg klipper gutta mine, gjort det i alle år. Første gang ble ikke veldig vellykket, men nå kommer til og med naboen og spør meg en gang i blandt, så nå kan jeg si jeg kan det.
![]() |
#16 |
Teller ned
Ja, det er en stor fordel. :har jeg hørt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinHer i huset klipper både Frank og Peder seg med maskin. Eller. Peder klipper seg ikke selv da
![]() |
#18 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinEn god maskin som ikke fusker er greit når kunden har en maurtue under rumpa. Kjøp også en god saks til å klippe hår med, hold den forbeholdt til hår og intet annet. Saksen er grei å ta kantene med, gå over med. Jeg bruker også en fintannet kam.
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Å klippe barn med maskinJeg klipper både far og sønn i huset med maskin, og det trenger ikke bli så styggkort heller. Jeg pleier å ha det litt kortere i nakken og på sidene. Perfekt blir det jo ikke, men bra nok.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å klippe barn med maskinJeg synes det blir pent og i tillegg er det veldig enkelt og greit. Jeg prøvde meg med saksa for et halvt år siden og hodet gikk frem og tilbake hele tiden. Han ville ikke sitte stille og det ble skikkelig hakkete. Når jeg tar frem maskinen så sitter han helt stille og synes det er spennende. Mannen min klipper jeg også med maskin. Han er hakket mer utålmodig faktisk.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|