|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg kjøper ny mobil hvert jubelår, og nå er det virkelig på tide. Grunnen til at jeg holder fast ved min Sony Ericsson k810i til tross for at taster ikke virker og noen har falt av, er kameraet. Det er fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg er en slik mobilbruker som deg, bare med litt flere sms-er, og har akkurat samme telefon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?
Husker ikke helt, bare at det var for mye. Fra rundt 1800 eller noe med et ganske dyrt abonnement. Siklet litt på den i en butikk her om dagen. Den er finfin. Ikke spesielt elegant eller noe, men superbt kamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg gikk fra superfornøyd K810i-bruker til superfornøyd C905-bruker. Byttet fordi mannen trengte "ny" telefon.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg har C905, er super fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Hvilke andre mobiler er det som har gode kameraer da og som har en snillere pris? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
Jeg la til litt over, jeg er TalkMore kunde nå, og betaler bare for det jeg bruker. Veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg byttet leverandør og betalte 1699,- for telefonen for et abonnement uten månedsavgift (annet enn minstepris på 69 eller noe sånt i måneden). Jeg la inn tallene fra siste faktura på www.telepriser.no og fant mitt nye abonnement som hadde best pris på telefonen min.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg byttet nettopp ut min Sony Ericsson K810i med en w995
![]() |
#13 |
Etylbarbital
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Eg skal ha den nye SE mobilen snart. Eg trudde eg ville ha C905, men har snudd der. Var å såg på dei i går og vil definitivt ha w995. Likte tastane og alt muligt betre med den. ( har k810i sjølv )
![]() |
#15 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Ja jeg er foreløbig godt fornøyd med min SE w995. Den har utrolig bra skjerm bl.a. For tiden er ungene på ferie med pappaen sin så jeg har ikke fått testet kameraet noe særlig. Har tatt bilde av bilen osv, men det blir liksom ikke helt det samme...
![]() |
#16 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg lurer veldig på SE C905 og SE W995 selv. Har mest lyst på W995, men ser at det ikke er noe deksel forran kameralinsen der? Blir det ikke lett riper på den da? Sist redigert av Hannah : 18-07-09 kl 22:44. Årsak: hadde skrevet fram, men mente fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg trenger jo strengt tatt ikke en så fæncy telefon når jeg i utgangspunktet er fornøyd med k810i, gjør jeg vel? Hvilken telefon ligner k810i/er hakket under de to dere nevner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg har nettopp kjøpt SE C901, en slags lillebror til C905. C901 har 5 megapixel kamera. Jeg er veldig fornøyd så langt.
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Hvis bilder er viktigere enn musikk bør du iallfall ha C-telefonenen (camera) til Sony Ericsson fremfor W-telefonene. (walkman)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|