|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Din verste teambuildinghistorie?Vi har nettopp fått invitasjon til et arrangement på jobben, der man
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Du må nok stålsette deg, Palmen. Det ligger an til at du skal delta på singstarkonkurranse. Lagkonkurranse faktisk. Når teambuilderne spør hva som er din yndlingssang må du passe på.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Å jadda.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?
Kult da - det tror jeg at jeg må prøve. |
![]() |
![]() |
#6 |
Travelt opptatt
|
Men hva var det I sprøyta?
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
Vet du, det aner jeg ikke. Håper for mine kollegaers skyld at det var noe helt uskyldig.
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
Men hva er tankegangen bak det at det å sette sprøyte på seg selv skal bygge teamfølelse? Det er et eller annet som jeg bare ikke skjønner altså. Jeg skulle greit satt en sprøyte på meg selv, men uansett om jeg erhadde hatt skrekk for det eller ei, så forandrer det da ikke forholdet jeg har til andre arbeidskollegaer? Jeg skjønner det bare ikke.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er fordi du skal bli bedre kjent med deg selv og dine kollegaer. Du ser hvem som bare hardt og brutalt bare gjør det de "må". Og hvem som knekker sammen under press. Selve det å kunne sette sprøyte eller ikke har ikke noe med saken å gjøre, de bare velger ett eller annet som de skal føles som en utfordring for de fleste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Tja. Kan jo fortelle om den gangen vi hadde teambuilding på Svalbard, hele kompaniet (forlagsfolk) skulle kjøre snøscooter fra Longyearbyen til Barentsburg, og undertegnede kræsjet kraftig inn i det som må ha vært Svalbards eneste stolpe - midt ute i isødet.
![]() |
#13 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Putball. Minigolfversjon med fotball - vi var på et øde sted mot grensen til Sverige. Jeg kom på det eneste laget hvor kapteinen hadde en strategi. Jeg tror kapteinen ble ganske skuffet etter hvert da vedkommende innså at det ikke bare var å fortelle meg (eller andre på laget) nøyaktig hvor vi skulle plassere ballen.
![]() |
#14 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
#16 |
This is normal!
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Nå fikk jeg forresten flashback til vår runde med "hemmelig nissevenn" på jobb. Jeg klarte å vri meg unna, men skrekken sitter i meg fortsatt:
![]() |
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Jeg har også vært innom sauesanking, hinderløpetrillebårtrilling i blinde (med passasjer) og høyballrulling. Mye moro man kan finne på når man er på en gård.
![]() |
#19 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Har vel faktisk vært på en teambuildingshelg med min gamle jobb. Jeg var med på å kjøre firhjulstrekker rundt ei løype, det var faktisk kjempefestlig. Jeg kjørte alene da, så så veldig teamarbeid var det egentlig ikke...
![]() |
#20 |
Stiv
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Heldigvis har jeg ikke så forferdelige skrekkhistorier å fortelle. Noe av det verste jeg har vært med på, er å stå midt i en sirkel mens man skal lene seg bakover mens de andre tar i mot. Lære å stole på sine kollegaer, altså. Ikke en øvelse jeg likte i utgangspunktet, og spesielt ikke gravid i 6 måned. Jeg er lite interessert i å risikere å deise på rygg og skade minien i magen.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|