Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dele av rom med gardin/stoff

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 21:03   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dele av rom med gardin/stoff

Jeg har et soverom på 2,10 * 6 meter jeg nå pusser opp. Den ene delen av rommet skal deles av som garderoberom/walk-in-closet. Egentlig hadde jeg planer om å sette opp en lettvegg, men jeg ser at det blir trangt, og litt dumt mtp plassering av døren inn til rommet nå som jeg har satt på plass noen av skapene.

Derfor lurer jeg litt på om noen her har delt av et rom med gardiner/stoff, og vil vise frem?

Tenker å bruke skinne i taket, og bruke to type stoffer. Et litt tykkere på hver side (samme kan jeg også da bruke på gardinene på vinduet i det som blir gjesteromsdelen), og et tynnere stoff i midten, evnt gardiner som bare er "tråder" nedover?

Burde jeg forresten bruke samme stoff på vindu og de som henges i taket, eller bør jeg ta noe ulikt, men som matcher?

Vet jeg har funnet en link tidligere der dette var gjort på en stilig måte, men klarer ikke lete det frem igjen.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.