Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Stemmen min er borte

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 08:25   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Stemmen min er borte

Her ligger jeg, syk og stemmeløs. Det er utrolig kjedelig, og så er jeg våken tidlig i tllegg. Verden er sannelig ikke mye rettferdig. (ikke noen nyhet kanskje :klask: )

Det er godt man har et forum å stikke innom, (les; sitte klistret til) nyheter man kan lytte til og irritere seg over (flere enn meg som synes det er rart at Djupedal får kalle seg kunnskapsminister) og bøker å lese.

Krisa er selvfølgelig at man må ut for å få tak i alt det usunne man ønsker å stappe i seg. Rart hvordan det å være syk appellerer til sukkerhunger, og enhver usunn craving man kan tenke seg.

Takker de som takkes kan for at vi har barnehageplass.

Der var dere oppdatert på min hverdag, jeg hoster meg videre, tyller i meg Cosylan og leter videre etter stemmen min! Vanligvis er det en lys og ganske grei stemme, for tiden er det raspete, rå og helsensuell lyd som kommer ut av strupen. Forslag til hvor den kan befinne seg mottas med takk.

Dette ganske sprikende og hjerneløse innlegget avsluttes nå!

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 08:35   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Uff, stakkers deg. Jeg bruker å drikke varm te med honning i å spise halspastiller ofr harde livet.
Jeg håper du blir frist snart.

Gammel 26-09-06, 11:50   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring!!!!!

Gammel 26-09-06, 11:52   #4
Tullerusk
Passiv

Standard

Huff, så kjedelig, da!

Jeg hoster og snufser. Bytter gjerne.

God bedring.

Gammel 26-09-06, 12:12   #5
Pamina

Pamina sin avatar

Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Bør man strengt tatt "skravle" når man er stemmeløs ....hmmm......

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 12:15   #6
Tullerusk
Passiv

Standard

Klart det. Trene litt på stemmen.

Gammel 26-09-06, 12:37   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring!

Selv skulle jeg ønske jeg mistet stemmen innimellom. Jeg prater så meningsløst mye til tider

Gammel 26-09-06, 12:45   #8
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leste først "Skremmern min er borte" og tenkte at du var så heldig at du hadde din helt egen Skremmer, men når jeg nå leser rett, så får jeg si god bedring!

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 12:49   #9
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stakkars deg, så kjipt å være syk. Jeg anbefaler masse puter i sofaen, varm te og noe søtladen underholdning på tv'n. Det begynner kanskje å bli en stund siden du så Pride and Prejudice??

kiddo er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 12:54   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riktig god bedring. Jeg har også whiskey-voice så det holder. Stakkars vårs!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 13:00   #11
Pamina

Pamina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Stakkars deg, så kjipt å være syk. Jeg anbefaler masse puter i sofaen, varm te og noe søtladen underholdning på tv'n. Det begynner kanskje å bli en stund siden du så Pride and Prejudice??

:smask:
Det tror jeg var den beste ideen noensinne :løper i hylla og finner fra:

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Riktig god bedring. Jeg har også whiskey-voice så det holder. Stakkars vårs!

Det er synd på vårs Nenne (synes litt synd på de som må høre oss også, fikk en telefon fra et bilverksted, og han bare måtte bemerke at jeg var "forkjøla ja, hehe"

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 13:03   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt du høres her inne da

Anne er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 16:01   #13
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

God bedring!

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 18:42   #14
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Ønsker deg riktig god bedring. Har selv akkurat fått stemmen tilbake - så nå har jeg mye jeg skulle ha sagt

iana er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 18:45   #15
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

God bedring, Pamina! Håper du koste deg i sofaen i dag med kiddos eminente forslag!

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 21:20   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Uff, ønsker deg en riktig god bedring.
Det er utrolig mange som er skikkelig forkjølet nå, både på jobben og rundt om kring. Hører folk hoster og harker på bussen. Har heldigvis klart å holde meg frisk. *bankibordet*

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 21:21   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kjedelig å miste stemmen!

God bedring!

Gammel 26-09-06, 21:53   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkar deg. God bedring!

Gammel 26-09-06, 21:57   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring.

De gangene stemmen har blitt borte har jeg tydd til melk og honning. Ingenting får meg til å føle meg så syk som når jeg sitter inntullet i et teppe i sofaen og nipper honningmelk.

Og sørg for å få god pleie!

Mei er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 05:56   #20
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

god bedring

Siggi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.