|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Ny tørketrommel, eller nytt tørkestativ | |||
Ny tørketrommel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 71,67% |
Nytt tørkestativ |
16 | 26,67% |
Kjøp nye håndklær/sengtøy (dustepoll) |
1 | 1,67% |
Deltakere: 60. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ny tørketrommel, eller …Tørketrommelen vår har sagt at nok er nok, og trukket seg fra tjeneste.
![]() |
#2 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller...Jeg hater tørketrumlede klær. Og det sliter jo sånn på klærne. Vi har brukt vår 2 ganger i vinter
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 28-08-10 kl 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller...
At det sliter så mye på klærne er mer en myte. Klart, det er en del klær som ikke bør i tørketrommel, men loet/støvet som er igjen i tørketrommelen etter klærne er i utgangspunktet løst og ellers er noe som kan være en fordel fjernes bl.a. i forhold til allergi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Hos oss ville klesvasken blitt et mareritt uten trommel.
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Er det en ting jeg virkelig ikke klarer meg uten så er det tørketrommelen.
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Altså, har du god plass til å tørke klær uten at det sjenerer på noen som helst måte?
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Hvis man har masse masse tørkeplass så hadde jeg droppet trommelen tror jeg. Og brukt tøymykner istedet. Problemet til de fleste er vel at tørken hoper seg opp, og dermed vaskingen også.
![]() |
![]() |
#11 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Med god tørkeplass så hadde jeg latt være å kjøpe ny trommel.
![]() |
#12 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Tørkestativ, det er både billigere og mer miljøvennlig med den begrensede bruken du har.
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Jeg ville heller hatt tørkeskap jeg. Et sånt et tenker jeg på å kjøpe etterhvert.
![]() |
#14 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …
Jeg bruker tørketrommel omtrent bare til sokker og undertøy ..., syns annet tøy mister farge, fasong og størrelse i trommelen.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
Ja du kan sette på varmen så sterkt som du vil, og så er det supert til å tørke alt mulig annet også, våte parkdresser, sko, votter etc. Man kan innrede mye som man vil. Jeg liker heller ikke tørketromlede klær og bruker tørkestativ nå, jeg synes det er greit i forhold til tørketrommel, for klærne er jo i praksis ferdigbrettet når man tar det ned fra stativ. Så for meg er tørkeskap et alternativ, ikke tørketrommel.
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Jeg kastet ut trommelen ifbm renovering av badet i vinter etter at den bare hadde vært brukt til håndklær de siste 5-6 årene. Jeg har ikke savnet den ett sekund. Så jeg sier gå for tørkestativ.
![]() |
#17 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Vi har tørkeskap på fjellet, og det funker veldig bra det! Det eneste er at det er litt knotete til sengetøy synes jeg, for det er jo ganske smalt og sengetøyet må brettes små mange ganger og tar dermed lengre tid å tørke. Men optimalt så ja - laaaaange tørkesnorer i taket på et digert vaskerom, med to vaskemaskiner og tørkeskap! Og digert brettebord med Sheldon-bretter, og permanent oppslått styrkebord og TV på veggen... (Og au pair til å drive sjappa...) *drømme*
![]() |
![]() |
#18 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny tørketrommel, eller …Vi bruker også vår tørketrommel mest til håndklær og sengetøy, da jeg synes tromling av andre klær gjør de fort stygge. Men tørkestativ tar plass, og har omentrent alltid to stativ oppe til tørk av klær. Det er nok. Er veldig glad for å ha trommelen til det bruket vi har. Elsker dessuten myke håndklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sheldon-bretter ønsker jeg meg også. Finnes det å få tak i på ordentlig?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|