Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kommer ikke inn på alle blogger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 21:48   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer ikke inn på alle blogger

Hvorfor kommer jeg inn på noen blogger, men ikke alle?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:49   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger.

Det er vel fordi bloggerne kan bestemme hvem som får se? Synes uansett det er litt snodig at blogger jeg ikke har tilgang på er synlig for meg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:02   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger.

Noen bloggere har gjort bloggene tilgjengelig kun for de som står på vennelisten.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:11   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Ah! Så smart at man kan gjøre det.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:21   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Aha!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 00:34   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.201
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Ah! Så smart at man kan gjøre det.

Man kan også utestenge dem som er på ignorerelisten og åpne den for alle andre. (Men det tror jeg kan omgås dersom den som ønsker å lese logger ut, for blogger som er "åpne for alle andre" er også åpne for folk som ikke er logget inn (fant moren min ut her om dagen).)

Forresten kan man, hvis jeg skjønner kontrollpanelet riktig, åpne bloggen for ignorerelisten og stenge den for vennelisten, hvis man heller vil det. Det er mange muligheter.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 00:43   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Du imponerer med kreativiteten din Skilpadda.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 06:13   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man kan også utestenge dem som er på ignorerelisten og åpne den for alle andre. (Men det tror jeg kan omgås dersom den som ønsker å lese logger ut, for blogger som er "åpne for alle andre" er også åpne for folk som ikke er logget inn (fant moren min ut her om dagen).)

Forresten kan man, hvis jeg skjønner kontrollpanelet riktig, åpne bloggen for ignorerelisten og stenge den for vennelisten, hvis man heller vil det. Det er mange muligheter.

Jeg trodde bloggen var synlig kun for dem som har tilgang til medlemssalongen?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:59   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.201
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg trodde bloggen var synlig kun for dem som har tilgang til medlemssalongen?

Nei, jeg ba moren min sjekke, og hun kom inn der uten å være registrert en gang.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:01   #10
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Vel, HP har sagt noe helt annet.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:03   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Nå leste jeg innlegget til HP skikkelig, og ja, alle kan se bloggene, men kun de med adgang til medlemssalongen kan opprette egen blogg.
: panneklask :

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:41   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man kan også utestenge dem som er på ignorerelisten og åpne den for alle andre. (Men det tror jeg kan omgås dersom den som ønsker å lese logger ut, for blogger som er "åpne for alle andre" er også åpne for folk som ikke er logget inn (fant moren min ut her om dagen).)

Men hvis bloggen er låst for alle, eller åpnet eksplisitt for venner er den vel også låst for brukere som ikke er logget inn?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:46   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.201
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Men hvis bloggen er låst for alle, eller åpnet eksplisitt for venner er den vel også låst for brukere som ikke er logget inn?

Ja, men det jeg prøvde å si var at man kan låse den for spesifikke brukere (ignorerelisten) og åpne den for alle andre, men i så fall vil den også være åpen for ikke innloggede, så det er ikke "trygt", hvis det altså er veldig om å gjøre at én eller flere spesifikke brukere ikke skal lese bloggen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:55   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Forresten kan man, hvis jeg skjønner kontrollpanelet riktig, åpne bloggen for ignorerelisten og stenge den for vennelisten, hvis man heller vil det. Det er mange muligheter.

Og da kan man bruke bloggen til å skjelle ut alle man ikke liker. "Dere er domminger alle sammen, og særlig DU og DU og DU!"

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 21:56   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.201
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og da kan man bruke bloggen til å skjelle ut alle man ikke liker. "Dere er domminger alle sammen, og særlig DU og DU og DU!"

Eller "Hvis du kan lese dette, så LIKER JEG DEG IKKE!!"

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 22:10   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Eller "Hvis du kan lese dette, så LIKER JEG DEG IKKE!!"

Så klart!

Jeg har jo tidligere etterlyst funksjonalitet for å la den eller de du ignorerer få vite om det. Det har liksom ingen hensikt å ignorere folk i smug, og jeg mener at når jeg ignorerer en bruker, så bør jeg også kunne markere brukerens innlegg med merkelappen "Totalt og fullstendig ignorert av Teofelia". Hvis ikke går jo ignoreringen bare ut over meg selv, siden jeg ikke får lest innleggene og er nysgjerrig på hva de inneholder, mens den jeg ignorerer er like klok, og det er jo liten vits.

Så her er i alle fall begynnelsen til en nyttig funksjon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 22:15   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og da kan man bruke bloggen til å skjelle ut alle man ikke liker. "Dere er domminger alle sammen, og særlig DU og DU og DU!"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 18:08   #18
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har jo tidligere etterlyst funksjonalitet for å la den eller de du ignorerer få vite om det. Det har liksom ingen hensikt å ignorere folk i smug, og jeg mener at når jeg ignorerer en bruker, så bør jeg også kunne markere brukerens innlegg med merkelappen "Totalt og fullstendig ignorert av Teofelia". Hvis ikke går jo ignoreringen bare ut over meg selv, siden jeg ikke får lest innleggene og er nysgjerrig på hva de inneholder, mens den jeg ignorerer er like klok, og det er jo liten vits.

Begynner å skjønne hvorfor det var nettopp du som etterlyste ! (Hva skjedde forresten med det? Funker teksten bedre enn en animert fiskedask, kanskje?)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no