|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
04-10-06, 13:38 | #1 |
frakoblet
|
Stekepanne i oppvaskmaskinIkke gjør det! Helten fant ut at han ikke gadd å vaske den for hånd, og stappet den like godt inn i oppvaskmaskinen siden han hadde plass. Slippbelegget gikk i oppløsning, så nå trenger jeg ny. Jerngryte har jeg, men jeg må ha noe med lavere kanter og noe som ikke veier så mye.
04-10-06, 14:03 | #4 |
Moden
|
Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin
....hm....nødvendig å værra så vanskli a?
09-10-06, 00:38 | #9 |
er grønn og fin.
|
Nå kommer jeg for evig og alltid til å tenke på Sitron som lille Sitron
09-10-06, 09:59 | #10 |
frakoblet
|
Sv: Stekepanne i oppvaskmaskinDenne tråden hadde jeg rent glemt. Jeg kjøpte først en fra Scanpan med avtagbart skaft. Den skulle liksom være det beste de hadde, for den brukte de på God Morgen Norge sitt kjøkken. Da jeg kom hjem og sjekket skaftet, var det så slarkete og løst at jeg gikk tilbake med pannen. Hun sa nemlig at det kunne bli litt løst etterhvert, men ikke noe å bry seg om. Verken helten eller jeg kan leve med et slarkete skaft.
09-10-06, 10:30 | #11 |
heimføing
|
Sv: Stekepanne i oppvaskmaskinJeg kjøpte ny stekepanne på fredag - en Jamie Oliver-panne fra Tefal. De er svindyre - men nå på salg på Christiania Glasmagasin. Betalte 399, og førprisen sto 849. Sjekket på nett etterpå og ser at Ellos selger den samme for 699. |
09-10-06, 10:50 | #12 |
Javel
|
Vet du om denne kan brukes på Induksjonskomfyr? Så ikke at det stod noe om det. Jeg er også på jakt etter en ny stekepanne.
13-10-06, 00:22 | #14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
|
åh, det var billig! Den ønsker jeg meg, men syntes den var for dyr... Sender sporenstreks jule-ønskeliste pr. e-mail til foreldre i Norge...
13-10-06, 01:03 | #16 |
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Stekepanne i oppvaskmaskinFiskars sin er da god også. Titanstekepanna. |
|
|