|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
28-08-12, 09:40 | #1 |
Introvert optimist
|
Din erfaring med alarmselskaperVi har hatt Sector alarm i noen år nå og jo lenger tid som går, jo mindre fornøyde er vi. I starten var det litt tull og tøys med falske alarmer hos oss, sånn er det jo å bli vant til noe nytt, men da ringte de prompte og vi fikk det avklart uten noe akkedering.
28-08-12, 10:27 | #2 |
Dragedytteren
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperJeg ville nok vurdert å bytte selskap, ja. Det virker jo som dere bare betaler for å ha skiltene på døra. (De skal visst virke avskrekkende, men likevel...)
28-08-12, 10:34 | #4 |
Whatever, never mind
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperSlenger meg med her. Vi har Nokas, for det var det som var her fra forrige eiere. Jeg er ikke fornøyd. Det er flere ganger noe feil med sensorene slik at vi enten ikke kan slå alarmen på eller som kommer det falsk alaram. Lav lyd er det og. Jeg våkner ikke av innbruddsalarmen. |
28-08-12, 10:47 | #5 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperVi har Sector og klarer å utløse alarmen både i tide og utide. De har alltid ringt kort tid etter, og også kommet på besøk de gangene vi ikke har tatt telefonen. Kjedelig at det ikke funker hos dere da!
28-08-12, 15:37 | #6 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperSector vi også (både innbrudd og brannalarm). De ringer når både innbrudd og brannalarm går (leieboerne testa brannalarmen med svidd speilegg ). Den ene gangen vi var treige på å svare dukket vekter fra Securitas opp på døra (vet ikke om Sector har egne vektere - samma det for oss så lenge det følges opp egentlig).
28-08-12, 16:16 | #7 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperVi har Sector, dei har ringd før eg rakk ringe og avmelde to gonger (ein brann, ein innbrot, begge falske), den tredje gongen (innbrot) rakk eg ringe først. I tillegg har dei hatt to utrykningar pga innbrotsalarm i arbeidstida. |
28-08-12, 18:56 | #9 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperDette hadde jeg ikke vært fornøyd med Nenne. De skal holde det de lover, de skal ringe i henhold til avtale (det står i vår avtale hvilke telefoner de skal ringe i hvilken rekkefølge), og de bør ringe raskt. Dersom de ikke får avklart SKAL de rykke ut. Hva i svingende har man alarm for ellers?
28-08-12, 19:13 | #10 |
Introvert optimist
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaper
Det har jeg gjort nå ja. Makan!
28-08-12, 19:38 | #11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperMin mann, rørleggeren klarte å utløse en alarm hos en kunde. Han rakk å gjøre jobben ferdig og låse døren bak seg før vaktselskapet kom kjørende.
28-08-12, 20:42 | #12 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
|
Sv: Din erfaring med alarmselskaperVi hadde Sector, og de sluttet plutselig å ringe oss de gangene alarmen ble utløst.