Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dunjakke (ja, enda en sånn tråd)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 23:03   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dunjakke (ja, enda en sånn tråd)

Jeg trenger ny, lang dunjakke/dunparkas i vinter, men har hverken råd eller annet til å investere i North Face sin eller Canada Goose. Bergans sine lange dunjakker ser bare helt dustet ut på meg.

Jeg har hatt denne dunjakken fra Timberland i et par år nå, men den er utslitt. Jeg har den i svart, vel å merke.



Jeg har vært suuuperfornøyd med den! Den er tynn men har holdt meg varm på kalde dager.

Nå må jeg ha meg en ny jakke og har sett en hos Esprit som kan være et bra alternativ. Den finnes ikke hos Ellos og det er synd, for jeg kunne tenkt meg å benytte meg av rabattkode der. Jeg fant derimot denne hos Ellos, den er fra Nike. Er det noen som har prøvd den? Er den tykk og bumsete? Hvordan er evt størrelsene?

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no