Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Duckfeet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 21:20   #1
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Duckfeet

Noen som har erfaring med duckfeet?
Synes disse støvelettene så ganske gode ut. For i 100% ull, rågummisåle og ekte skinn.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:33   #2
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

Jeg har akkurat de på bilde og jeg elsker de.
Litt vonde de første dagene å gå inn men etter det er de fantastiske å gå i. De er varme og gode og sålen er sklisikker. Jeg har behandlet skinnet en gang i løpet av vintern og skinnet er kjempefint. Beste kjøp av vinterstøvletter ever!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:03   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

Flere som har erfaringer???

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:12   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Duckfeet

Ja jeg har Duckfeet, den korte modellen med snøring. De er varme og gode men den modellen jeg har er litt .... øh, stygge er vel ordet. De er bare veldig brede og store, men jeg har jo også stor størrelse. Synes støvlettene som på bilde er litt finere men de er veldig firekante og litt tunge de også.

Men hvis du gir blaffen i hvordan de ser ut og ønsker deg et par varme gode vintersko så er jo Duckfeet veldig solide og gode kvalitetssko.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:15   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duckfeet

Jeg har de korte som Lisa har og er kjempefornøyd! Javisst er de brede, men det passer mine ben og det passer min stil.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:17   #6
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

Jeg synes de er fine, bruker de til både bukse og kjole/ skjørt. Jeg har størrelse 37 hvis det har noe å si. Men selvsagt, de er jo ikke penstøvletter.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:17   #7
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

Det at de er brede tror jeg bare er en god ting for min del. Jeg har ikke kjempebred fot, men litt. Av erfaring så vet jeg at om skoen blir for smal så blir det iskaldt vinterstid.
Må disse bestilles på nett eller er de å få kjøpt i kjedebutikker? Tenker det er skummelt å kjøpe på nett om modellen overhodet ikke passer meg.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:18   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

Er de veldig små i str? Jeg bruker 38 til vanlig. Holder det å kjøpe 38 eller bør man gå opp?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:28   #9
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

De er små. Jeg har normalt str 37 og en gang iblabdt str 36, her må jeg ha str 38. Jeg kjøpte mine på Grændsen skotøimagazin i Oslo, der har de flere avdelinger men vet ikke hvordan det er ellers i landet.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 00:06   #10
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Duckfeet

De er veldig små i størrelse. Her i Oslo finnes de i mange butikker og det gjør de sikkert i Trondheim også.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 00:14   #11
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Duckfeet

Skrev før jeg tenkte og fant etterpå forhandlerliste på hjemmesiden
Mange butikker som føre de her så da får jeg ta meg en runde å se om de ser greie ut

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:26   #12
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Duckfeet

Jeg har 39, men bruker som regel 38.
Om du har varme i gulvet bør du være forsiktig med å sette dem fra deg der. Pga gummisålen klistrer de seg fast i gulvet. Jeg mener jeg kjøpte dem på Falkanger for 1,5 år siden.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no