Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-15, 16:30   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Gjett hvilken tråd dette er spin-off fra.

Jeg ser at overraskende mange skriver at de ikke bruker vesker, og da blir jeg litt nysgjerrig. Betyr det at dere ikke trenger å ha med dere noe til og fra jobb, aldri, eller bruker dere sekk, bag, pose eller noe annet jeg ikke har fantasi til å komme på?

Selv er jeg ofte uten veske privat, men hvis jeg skal henge fra meg jakken, bruker jeg alltid en veske for å slippe å la alt ligge på bordet. I jobbsammenheng MÅ jeg ha veske, siden jeg nesten alltid har med meg PC, papirer og iPad. Før brukte jeg en egen PC-veske i tilllegg til vanlig veske, men nå klarer jeg meg med én felles.

Hva med dere?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 16:32   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

En Bergans-sekk kjøpt på salg til 100 kroner. Den har plass for treningstøy også, noe jeg ganske ofte har med meg. Mobil, kort, nøkler og lipgloss har jeg i lomma. Har nesten helt slutta med veske. Sekken er bedre for skuldre/rygg, og ikke minst på sykkelen - jeg sykler hjemmefra via skolen til stasjonen hver dag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 16:45   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Den MK-veska som fjortisene bruker.

Men seriøst: det er den første PC-veska jeg har hatt som både er pen og som har plass til både laptop og strømforsyningen, uten å bule stygt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 16:47   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg bruker en skulderveske med plass til iPad, telefon, øretelefoner, lommebok, nøkler, leppomade og notatblokk. Av og til et stoffnett i tillegg, eller i stedenfor, om sommeren.

Privat bruker jeg som regel samme veska, den er litt knapp til nevnte over, og perfekt når jeg ikke har med notatblokk, iPad og øretelefoner.

Jeg har også en liten crossbody til lommebok, nøkler, telefon og leppomade, men den er for liten til jobbruk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 16:47   #5
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Bruker til daglig stor håndveske. Enten en med lang reim så den henges på skrå over skulderen eller en med korte reimer.

Skal jeg løpe til jobb bruker jeg en liten sekk.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:02   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

PC-sekk med firmalogo. Den har plass til alt, sannsynligvis også tvillingene om det kniper.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:06   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.084
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Relativt stor håndveske med plass til vanlige ting + iPad, ymse barneting som jeg glemmer å ta ut, vannflaske og litt nødmat. Kan også skvise oppi et skopar eller litt ekstra klær. Hvis jeg tar med PC hjem bruker jeg som regel enten en liten PC-bag eller sekk, for hvis jeg tar den i vesken kan den ikke lukkes skikkelig. Jeg tar ikke med PC hjem hver dag, bare hvis jeg skal gjøre hjemmejobbing som forutsetter PC (gjør mye fra iPad).

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:07   #8
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

PC-sekk fra jobben her også. Der får jeg plass til alt, og siden jeg sykler til jobb, er det praktisk. En skjelden gang bruker jeg en lærveske hvis jeg bare trenger ipad - og ikke sykler.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:11   #9
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg bruker en stor skulderveske. Har med niste og frukt, og den tomme termokoppen på vei hjem. Kort og nøkler ligger i jakkelomma (helst den jeg har på den dagen ).

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:16   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg bruker sekk på jobb og har en fake MK-veske til privatbruk. (Kjøpt i Spania for 15€.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:21   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg har sørget for å få meg håndveskevennlig pc og bruker derfor ikke PC-bag lenger og frakter med meg alt jeg trenger i en eller annen håndveske som passer til humør og anledning. Skal jeg trene før eller etter jobb har jeg i tillegg med meg treningsbag.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:29   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg frakter bare PC med meg om jeg er på reise, og da har jeg den i en sekk som jeg har fått av jobben. Stor og veldig praktisk med mange rom og plass til PC, strømforsyning, papirer, bøker, strikketøy m.m.

Ellers bruker jeg vanligvis en mellomstor håndveske. Plass til strikketøy og litt annet.

Om jeg bare skal til og fra jobb så hender det at jeg bare har med mobilen i lommen. Bankkort og inngangskort til jobb ligger i mappen der .

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:49   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg har ofte med meg laptop, så for tida går jeg nesten konstant med en svart 13" Crumpler-veske, som er veldig romslig og nokså nett. Uansett går jeg alltid med en veske omtrent på den størrelsen som kan bæres på skrå over skulderen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:54   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Bergans pc-sekk om jeg skal slepe pc. Jeg har en delvis ødelagt skulder og pc i veske er døden ...
Ellers sleper jeg på en av de mange veskene jeg eier. Jeg har mange. Ingen har kostet over 1000 kroner.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:58   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg har en veske til å ha pcen og papirer i. Jeg strevde en stund med å finne den siden sjefen min insisterte på at jeg trengte en pc med 17" skjerm og stor prosessor. Egentlig er den bare semibærbar (og allikevel riktig så slank i forhold til min første "bærbare" ).

Jeg har nektet å bruke sekk fordi jeg da føler at jeg er 15 år. Sjefen ristet oppgitt på hodet i starten, men innrømmer nå at han er helt enig med meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 17:58   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Gjett hvilken tråd dette er spin-off fra.

Eg gjetter på den tråden om ostekake!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 18:00   #17
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Jeg er for øvrig altfor virrete til å kunne drive og bytte mellom vesker. For da glemmer jeg garantert nøkler og/eller lommebok.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 18:01   #18
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er for øvrig altfor virrete til å kunne drive og bytte mellom vesker. For da glemmer jeg garantert nøkler og/eller lommebok.

Godt poeng.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 18:04   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er for øvrig altfor virrete til å kunne drive og bytte mellom vesker. For da glemmer jeg garantert nøkler og/eller lommebok.

Det viste seg å være en treningssak. Siden pc-veska mi nå er så stor og bare middels pen, så bytter jeg mellom vesker. Nå vet jeg hva som må flyttes på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-15, 18:28   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?

Til ære for alle vesketråder her inne, kan jeg informere om at jeg er på Viktig Jobbmøte på hotell, og jeg har både marineblå Michael Kors-veske (til pc og strømforsyning og papirer og telefon) og min grisedyre Mulberry-veske til nøkler og lommebok og alt av medisiner og nesespray og papirlommetørklær og hostepastiller og sånn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no