Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nå har jeg virkelig klart det

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-09, 12:31   #1
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg virkelig klart det

På en eller annen måte har den integrerte musen på laptoppen sluttet å virke. Har jeg klart å avinstallere den?

Noen som kan hjelpe en stakkars idiot?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 13:13   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå har jeg virkelig klart det

Er innstilling i kontrollpanelet.

på min heter den "knappen" mpad.

Sitter på jobb nå med en stasjonæer så får ikke sjekket.

Håper noen andre kan hjelpe deg litt mere, om du ikke finner det inne på kontrollpanelet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:20   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nå har jeg virkelig klart det

Du har sikkert greid og slå den av via en tastekombinasjon. På min Acer så er det funksjonstasten+F7 som skrur av og på pekeplaten. Har du et symbol på en av F-tastene dine som ligner på en pekeplate?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:39   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har jeg virkelig klart det

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Du har sikkert greid og slå den av via en tastekombinasjon. På min Acer så er det funksjonstasten+F7 som skrur av og på pekeplaten. Har du et symbol på en av F-tastene dine som ligner på en pekeplate?

TAKK!!!!!!!

Det beste er at da skjønner jeg hvordan det skjedde.... og det betyr ekstra mye. På et møte i går skjærte alt seg og vi fikk ikke kjørt den presentasjonen vi skulle. Det var han jeg var i møte med som skulle fikse noe og presset Fn F7!!!

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:43   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har jeg virkelig klart det

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det var han jeg var i møte med som skulle fikse noe og presset Fn F7!!!

På min PC så er det å bytte mellom skjermene. Godt at du fant ut av det!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 19:57   #6
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har jeg virkelig klart det

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

På min PC så er det å bytte mellom skjermene. Godt at du fant ut av det!

Det var det han trodde han gjorde, men takket være dere fikk jeg fikset det.

Og ledd litt. Det er også viktig.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no