Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Linus i svingen-kalender

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 10:39   #1
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Linus i svingen-kalender

Mulig jeg er litt dum eller noe men.... Har ikke Linus i svingen som skal være årets julekalender på NRK noen kalender? Jeg har ikke sett det i butikkene her...

Bar eoverse feilen i overskriften, får ikke rettet den opp. Har sett den.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!

Sist redigert av Lucifer : 26-11-06 kl 10:40. Årsak: Prøvde å rette overskriften...
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 10:41   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: vLinus i svingen kalender

Jeg har i alle fall en kalender som ligger på loftet og venter på å bli pakket inn til 1. desember.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 10:44   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vLinus i svingen kalender

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Mulig jeg er litt dum eller noe men.... Har ikke Linus i svingen som skal være årets julekalender på NRK noen kalender? Jeg har ikke sett det i butikkene her...

Bar eoverse feilen i overskriften, får ikke rettet den opp. Har sett den.

Gå inn på endreknappen, velg avansert og der kan du rette overskriften!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 11:11   #4
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Linus i svingen-kalender

Jeg har sett kalenderen deres på Prix.
I tillegg har de en lydbok-kalender, og kalender på nettet.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 11:12   #5
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linus i svingen-kalender

Det er kalender ja, på Kiwi her vi handler har de den hvertfall
Vi fikk den i bokpakke fra Barnas egen bokverden

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 11:23   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.727
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Linus i svingen-kalender

Har sett den i butikkene her også.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:00   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Linus i svingen-kalender

Sett den både på Spar og Prix.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:02   #8
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Linus i svingen-kalender

Jeg så det på Rema i går.

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:48   #9
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Linus i svingen-kalender

Jeg har sett på Obs og Meny i hvert fall.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no