Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[serietips] Solsidan

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-11, 18:15   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

[serietips] Solsidan

Asså. Jeg er helt hekta. Jeg ler så jeg setter tunga i halsen. Jeg gremmes så jeg er personlig rasende. Jeg ler igjen og dåner og fniser så jeg nesten dør litt.

Se denne. Den har kvalitetene til Etaten og tematikk perfekt for foreldre. Virkelig, virkelig usannsynlig morsom.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:17   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.119
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Jeg tenker alltid på FP når jeg ser den vellykkede, rike fruen med platinahåret og de dyre klærene. Særlig den scenen der hjemmelaget babymat er et tema. Typisk FP å gå i de rette klærene, ha den rette vogna og lage den rette, sunne, hjemmelagde babymaten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:18   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Går den på TV?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:20   #4
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Den går på TV2.
Jeg kjøpte den første sesongen og så den sammen med mannen min - vi elsket den!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:20   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Går den på TV?

Ja, på svensk TV4 eller noe sånt, tror jeg. Foreldrene mine har i alle fall nylig sett litt på den. (OK, ser nå at den er litt lettere tilgjengelig enn som så.)

Jeg har fått låne serien på DVD av en kollega, og det er perfekt underholdning for mine spinningturer i kjelleren. En god arvtaker til Etaten, som jeg begynte med å se på nytt. Den er også kostelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:22   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Var det ikke siste episode forrige uke?
Jeg syns den er kjempefestlig og koser meg når jeg ser på.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:24   #7
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Den er kjempemorsom!

Jeg tror siste episode av ssong 2 går på TV4 i morgen, jeg pleier å se dem på nett-TV. Ler så jeg griner, særlig av Fredde.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:24   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Er det flere sesonger, eller? Jeg har de første 10 episodene, tror jeg. (Og der kom det svar på det spørsmålet også. Jeg er visst for treig i dag.)

Jeg synes særlig Ove er vidunderlig. Den skikkelsen er veldig tatt på kornet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:24   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Har ikke TV4.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:26   #10
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Ove er fantastisk!

Jeg har heller ikke svensk TV4, men har sett episodene på nettsidene deres. Den første sesongen lastet jeg ned.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:27   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Jeg dealer med en fyr til tider i jobbsammenheng som er utrolig lik Ove. Jeg må egentlig sitte og se Ove med en pute foran ansiktet mens jeg ler/griner/svetter om hverandre.

Også Alex da. Som lyver litt her og litt der og tenker at det skal nok løse seg til slutt.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:28   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Er det sånn at man blir flau på andres vegne? Da kan jeg ikke se den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:29   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Er det sånn at man blir flau på andres vegne? Da kan jeg ikke se den.

Det er sånn at du vurderer selvmord på andres vegne.

Hvis du likte etaten så vil du elske den.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:31   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Hun blonde med barnematen er fantastisk fp altså.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:32   #15
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Å måtte jobb med en Ove må være en påkjenning.

Jeg kjenner til noen som ligner veldig på Fredde, det er vel derfor jeg synes han er så festlig. Og så spiller han bra.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:36   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.119
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hun blonde med barnematen er fantastisk fp altså.

Ja, ikke sant?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 20:41   #17
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ove er fantastisk!

Jeg har heller ikke svensk TV4, men har sett episodene på nettsidene deres. Den første sesongen lastet jeg ned.

Men du må betale for å få sett de der, ja?

Jeg har slekt på svenske bondelandet og kjenner godt igjen "Ove" fra personligheter jeg har møtt. Denne serien får virkelig frem latteren

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 21:01   #18
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Jeg stooorkoste meg med Solsidan, og ble så skuffet når jeg i ettermiddag oppdaget at det ikke var en ny epidode i kveld på TV2.

Vurderer å se neste sesong på nettsiden til TV4, men det blir liksom ikke helt det samme. Men jeg klarer neppe vente med å se de, nå som jeg vet de ligger der.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 21:06   #19
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Fantastisk serie.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:13   #20
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: [serietips] Solsidan

Vi følger med og ler så vi griner. Har 1.sesong på DVD også ser vi på TV4 (svensk) på 2.sesong. Fantastisk!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no