Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 16:00   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Jah, det lurer jeg på.

Hver gang jeg får skikkelig langt hår, så går jeg hen og gjør noe, som å ta krøller, og så klippe det som er slitt, eller bare ta og klippe alt av og få kort-kort hår, eller farge det så mye at jeg til slutt klipper det osv. Nå tenkte jeg at jeg kunne jo ha litt langt hår, men det er så kjeeedelig, og jeg har lyst til å gjøre noe igjen.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:18   #2
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Jeg liker denne klippen godt til langt hår:

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:20   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.935
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Men hvordan klarer man å "ha" den frisyren?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:23   #4
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men hvordan klarer man å "ha" den frisyren?

Voks eller paste? Jeg har hatt en lignende frisyre og da brukte jeg bare paste og rufset det litt til og ordnet luggen.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:27   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Åh den var stiiilig! Hadde jeg bare hatt stritt hår!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:28   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Litt oppklipp og noen kule striper? Den over her var fin.

Denne også.



Du kan gjøre mye for å lage litt liv i håret med striper i ulike nyanser.

  Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:28   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.935
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Stritt hår har jeg så det holder.... Men å klare å ha den frisyren der en hel dag det ser jeg ikke helt for meg.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:39   #8
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.



Enten så er dette en dukke eller så er det en dame som har vært heavy med operasjoner og etc. Skremmende livløst og perfekt ansikt.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:45   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Jeg gjør det samme.. har konstant sparesveis. Klipper, angrer og sparer... føler meg kjerring og kjedelig og klipper.. og angrer osv.. (loop).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:45   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Enten så er dette en dukke eller så er det en dame som har vært heavy med operasjoner og etc. Skremmende livløst og perfekt ansikt.

Ellers så har bildet fått seg en runde for mye i PS.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:55   #11
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Enten så er dette en dukke eller så er det en dame som har vært heavy med operasjoner og etc. Skremmende livløst og perfekt ansikt.

Jeg håper det er en dukke!
Ellers var det nesten skummelt.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:59   #12
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Enten så er dette en dukke eller så er det en dame som har vært heavy med operasjoner og etc. Skremmende livløst og perfekt ansikt.


Det er en dukke. Det er en reklame for parykker, og her har de vært vågale og valgt noe annet enn den vanlige bysten.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 20:01   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Enten så er dette en dukke eller så er det en dame som har vært heavy med operasjoner og etc. Skremmende livløst og perfekt ansikt.

Tror det er ei dukke hehe

  Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 20:27   #14
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Gå til en flink frisør og få en ordentlig klipp. Hun vil se hva som passer for ditt hår og ditt ansikt.

Det finnes mange kule sveiser til langt hår, men hva som kler deg er vanskelig å si uten å vite hårtype og ansiktsfasong.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 23:17   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha fancy frisyre med langt hår?

Da jeg var student og bare tenkte på meg selv, lå jeg ofte med papillottkrøllepinner om natta, fikk krøller, og satte det opp litt kult før jeg dro på skolen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no