Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Klovn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 10:16   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Klovn

Noen som har sett den? Ser det er et par som nevner den, men må bare høre om det ikke er flere som ler og svetter av flauhet over den serien.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 10:26   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klovn

Har sett den og lo godt ja! Mye flauhet og pinlige scener, men veldig morsom.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 10:53   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.893
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klovn

Jeg blir så flau! Men jeg ler også. Og jeg er helt sliten når jeg har sett en episode på TV, så jeg tror ikke jeg hadde orket å se filmen. Stesønnen min, som er 16 og halvt dansk, er blodfan.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 10:56   #4
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klovn

Jeg synes det er kleint og overhode ikke morsomt. :snerpe:

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 11:17   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.468
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klovn

Absolutt ikke min type humor. Typisk hary-dansk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 11:26   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klovn

Jeg er blitt anbefalt av den av en kollega som har veldig lik humor som meg - men jeg er litt skeptisk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 15:07   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klovn

Det er så fantastisk syk humor at det blir deilig pinlig. Jeg ble liksom sittende sånn måpende og se på, og ikke helt klare fjerne blikket fra skjermen, en gang det sto på i bakgrunnen. Jeg ser fint lite på tv, så det er ikke noe jeg har sett i etterkant, da tv'n rett og slett ikke har stått på når det går. (Når nå det måtte være.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 15:17   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klovn

Altså, jeg anbefaler at man ser flere episoder før man bestemmer seg, for det er en serie der man liksom må bli litt kjent med personene for å få fullt utbytte. Ser man på sporadisk er det lett å bare se puppe og bæsj-humoren.

Jeg liker at den er så drøy, så over streken og at noen av karakterene er så egosentriske og snobbete. Det er deilig UPK!

Filmen syntes jeg dog gikk over streken et par ganger. Det ble hakket for drøyt, selv for en svoren Klovn-fan som meg.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 15:18   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klovn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Absolutt ikke min type humor. Typisk hary-dansk.

Harry- dansk?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 15:37   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klovn

Umorsom er ordet jeg vil beskrive den med.
Den er litt i samme gata som "The Office" og Linn Skåbers "Hjerte til hjerte", bare at de er mer ekstreme og dermed mister gjennkjennelighetsfaktoren som er veldig fremtredende, og avgjørende slik jeg ser det, i de to andre eksemplene.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 17:40   #11
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klovn

Harry - Dansk? Det utrykket har jeg aldri hørt før.


Serien er flau å se på, og jeg måå bare se på den. Hysterisk morsom til tider.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 17:49   #12
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klovn

Serien er kjempemorsom og pinlig. Filmen hadde noen gode poeng, men den var litt for mye. Har ikke ønske om å se den igjen.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 19:05   #13
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.358
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klovn

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Serien er kjempemorsom og pinlig. Filmen hadde noen gode poeng, men den var litt for mye. Har ikke ønske om å se den igjen.

Der sa du akkurat det jeg også mener.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 22:22   #14
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klovn

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Umorsom er ordet jeg vil beskrive den med.
Den er litt i samme gata som "The Office" og Linn Skåbers "Hjerte til hjerte", bare at de er mer ekstreme og dermed mister gjennkjennelighetsfaktoren som er veldig fremtredende, og avgjørende slik jeg ser det, i de to andre eksemplene.

Nei, vil ikke si det er samme sjanger. Er ikke sånn doku-drama-såpe. Dette er mer "Curb your enthusiasm" -sjanger. Man har selvsagt lov å ikke synes den er morsom ( :raus: ), men poenget er ikke gjenkjennelse akkurat. De bare drar den så lagt det er mulig og er så politisk ukorrekte at man kvepper til innimellom. Det gjør serien litt annerledes enn mye annet på tv.

Me like!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 00:30   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klovn

Tja. Jeg ler meg iallefall halvt fillete av "Curb your enthusiasm", mye pga. av gjenkjennelsesfaktoren (evnen til å henge seg opp i og irritere seg i overlag av små detaljer, at man ikke kan la ting være etc.). Mens i "Klovn" synes jeg ikke de får det til. Jeg ser hva de prøver på, at de er i samme sjanger som "hjerte til hjerte" etc. ("pinlig-tv") er rimelig opplagt i mine øyne, men de er ikke morsomme, synes jeg.

"Hjerte til hjerte" og "The office" er ikke doku-drama-såpe. Det er humorserier på linje med "Klovn" og "Curb your enthusiasm", der seerne blir tatt med inn i veldig kleine situasjoner. Hovedpersonen(e) er (alltid?) uspiselige antisosiale egotroll som ikke evner å se at egen adferd er helt "off the charts". Storyline er veldig ofte problematisert rundt "hverdagshendelser" som eksalerer pga. av hovedpersonens manglende evne til selvinnsikt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 21-08-11 kl 00:40.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 01:01   #16
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Klovn

Klovn syns jeg er kjempemorsom - pinlig og festlig! Filmen har jeg dog inntrykk av er i overkant pinlig, så den har jeg ikke sett. Syns serien skal få være serie, funker bra slik.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 02:13   #17
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klovn

Låvv it!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 02:15   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klovn

Jeg klarer ikke se Klovn. Jeg blir så flau, og så irritert på hva de to finner seg i fra hverandre. Og flau igjen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 03:26   #19
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klovn

Jeg syns bare det er hinsides teit.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 07:54   #20
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klovn

Det er flaut, det er klamt, det er teit, men jeg ler.
Filmen ble hakket for drøy, den ser jeg ikke igjen.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no