Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 08:20   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Er det bare ReimaTec+ og Ticket som duger, eller finnes det andre slitesterke dresser der ute?

Frem til nå har hun brukt Reflex-dress etter storesøsteren. Dressen var ment som reservedress i tillegg til Ticket dressen, men så oppdaget jeg at Ticketdressen var for liten. (For stor forrige sesong og for liten nå, herlig. )
Reflexdressen var brukt en drøy sesong av eldste, så den var litt slitt, men nå er den VELDIG slitt. Har to barn som aker på rompe ned den isete bakken i skolegården.

Hun har en todelt Skogstaddress i tillegg, som hun nå bruker, men hun foretrekker hel dress.
Den må være slitesterk og tåle litt vann. Trenger ikke å koste skjorta. Håper at den i tillegg kan arves av minste.
(Hun er ca 120 cm lang, så det er vel str 128 hun må ha.)

Hva kjøper vi? Det er sikkert masse på salg nå, håper jeg.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 08:38   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Min 6 åring fikk Ticket fra www.ticket2heaven.dk, 599,- denne uke. Fikk den raskt levert av UPC på døra kl 23.25. Min er 128 cm og fikk 8 års dress, mulig hun kunne hatt 9 år.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 09:14   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.107
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Etter å ha forbannet meg over Ticket dressen til 1400 kr, som tok inn vann og var generelt kald, så kjøpte jeg en dress på Bogerud tekstil til godt under halve prisen. Poden er strålenede fornøyd, dressen er varm, han blir ikke våt og det er gummi i rompa.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 09:20   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Her ble det reima i vinter også. Det funker, og jeg orka ikke bomkjøp..

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 09:53   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

De fra Europris til 400 kr skal være greie har jeg hørt.
Vi har hatt ticket og isbjørn dette året. vi har vært fornøyd med de før å som Hondacrv så orker jeg ikke bomkjøp.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 09:58   #6
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.326
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Jeg syns polarnopyret sine er mest slitesterke. Det eneste som trekker ned er lang tørketid etter vask, så jeg vasker kun i helgen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 10:11   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Vi er veldig fornøyde med Reimatec+. Har kjøpt til neste år på salg. Sjekk blant annet Smartkids.no og Barnihagen.no. Og Ellos.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 10:56   #8
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

De har didriksons vinterdresser på salg til 360,- hos familiebutikken.no, jeg tenkte å kjøpe til eldstegutten til neste sesong. Vi har ikke testet dressene før.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 10:57   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Jeg så også på didriksondressene, men her er det jo endel våt snø å med vannsøyle på 2000 så hadde ikke den dressen fungert her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:02   #10
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Hvis du bor i nærheten av Barnas Hus sine outlet butikker, kan de ha veldig billige dresser, Reflex.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:03   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Polarn og Pyret sine er veldig bra! Vi har todelte dressar.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:15   #12
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

De har didriksons vinterdresser på salg til 360,- hos familiebutikken.no, jeg tenkte å kjøpe til eldstegutten til neste sesong. Vi har ikke testet dressene før.

Holder vannsøyle 5000?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:18   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.112
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Vi er veldig fornøyd med Ticket. Jeg kjøpte på salg nå til 840 kr.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:26   #14
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.799
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Vi har hatt en dress i to år nå - Colorkids fra Barnas hus. Er ikke antydning til slitasje enda. Kostet rundt 500 kr - ikke på salg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:39   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Holder vannsøyle 5000?

Det står vannsøyle på 2000 å det holder ikke her som sagt.

Vannsøyle 2000mm står det i teksten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:51   #16
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Holder vannsøyle 5000?

5000 holder her, men 2000 blir kanskje knapt. Mulig jeg revurderer.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:53   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.989
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Mange har salg på vinterdresser nå, så da ville jeg slått til på en Reimatec+ hvis du ramler over det. Til store barn har vi best erfaring med den. Vet mange skryter av Reflex også, og det er jo en super pris også. Da kan man jo tillate at den evt må byttes litt oftere.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:13   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.641
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Veldig fornøyd med Isbjørn og reima tec + til aktive barn. 8-åringen har todelt POP, også veldig bra, men tar lang tid å tørke da det ikke kan tromles.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:17   #19
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Skogstad sin dress med løst for har vi, og er veldig fornøyd med den.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:04   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.641
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 7-åringen

Så sent i sesongen tror jeg at jeg hadde kjøpt noe rimelig. Det er jo bare et par mnd til den skal brukes.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no