|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket nylonstrømpebuksemerke bruker dere?Ja i januar slutter permisjonen min. Min jobb er i uniform og skjørt og der må jeg ha tynn strømpebukse til. Så hvilken bruker dere? og hvor lenge holder de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket nylonstrømpebuksemerke bruker dere?Wool ettellerannet Wolford? Dyre, men gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket nylonstrømpebuksemerke bruker dere?Enten Lindex eller Oroblu. Oroblu-strømpebuksene er av god kvalitet, og kan brukes mange ganger før de rakner. Nå er jeg ikke den flittigste brukeren av tynnstrømpebukser, da.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilket nylonstrømpebuksemerke bruker dere?Costummade har noen supre strømpebukser. Gode å ha på seg og veldig holdbare. Får sikkert kjøpt de i en eller annen nettbutikk:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket nylonstrømpebuksemerke bruker dere?Jeg synes Wolford sine er de beste.
![]() |
|
|