|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Vi har altså faktum Ståt(mener jeg å huske at det heter) fra IKEA. Dette er hvit innredning med "panel"
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???Vi hadde slik innredning før, men jeg må innrømme at jeg ikke har hatt særlig trøbbel med å vaske dørene. Hvilket må bety at de høyst sannsynlig var veldig møkkete, men at jeg ikke brydde meg.
![]() |
![]() |
#3 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???
He he, har ikke irritert meg så mye før inntil i det siste jeg heller. Men det er nå som jeg holder på med rundvask at virkelig irritasjonen kommer. Jeg vil at alt skal se fint ut, når jeg for engangsskyld rundvasker.he he.
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???Vi har den innredningen, og jeg sverger dyrt og hellig på at når jeg en gang får råd, skal jeg bytte ut alle skapdørene til glatt overflate. Det er et pes og et herk av en annen verden å holde de furene rene.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???Og så jeg som har planer om de dørene der på vaskerommet ... Ikke det kanskje?
![]() |
![]() |
#7 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???Vi har også denne, men jeg kan ikke huske å ha sett at det er skjoldete?
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???Har den, og den skal byttes ut!! :dritlei:
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA???Vi har Ståt på hytta og har ingen problemer med rengjøring? Jeg drar over med en fuktig klut, noen ganger med litt Zalo på kluten hvis det er fett. (over komfyren har vi et skap som får unngjelde).
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
Som jeg skulle ha sagt det selv
![]() |
#11 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Vi har også denne, og det ser da ganske greit ut stort sett her. Hender jeg må be mannen slenge litt salmiakk i vannet når han går over rundt knotter og over komfyr, men jevnt over ser det helt greit ut tror jeg.
![]() |
#12 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Jeg fant en fin måte i går. Brukte jif kjøkkenspray og en microfiber klut, da ble det faktisk ikke skjollete. og q tips er greit å bruke mellom furene fant jeg også ut
![]() |
![]() |
#13 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Q-tips mellom furene er genialt. Jeg plages mest med de dørene som har glass
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Har den, og har aldri tenkt at det er noko problem å få den rein, men det kan hende eg har lav standard da...
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Har den og, men har aldri hatt problemer med å holde den ren. Jif, zalo og microfiberklut her og
![]() |
#17 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?Vi har også denne innredningen. Synes ikke den er så ille å vaske, jeg er mer irritert over at den har gulnet så veldig i fargen. Den er mer eggehvit på grensen til litt beige enn hvit og det liker jeg ikke.
![]() |
#18 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
samme her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har Faktum Ståt kjøkken fra IKEA?
Kan signere. Ingen problem!
![]() |
|
|