Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter-hjelp

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-10, 10:38   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Harry Potter-hjelp

Jeg har en 7,5 åring som har oppdaget og falt pladask for Harry Potter. Jeg har selv lest alle bøkene og sett alle filmene som har kommet til nå, men det har jeg gjort fortløpende etter som de har kommet - altså for noen år siden. Vi holder nå på å lese bok 2 (Mysteriekammeret) og jeg har sagt at han skal få se filmen når vi er ferdig med boken. Sånn gjorde vi det med bok 1 og det gikk glimrende. Han elsket filmen, syntes overhode ikke det var skummelt. Vi så den sammen første gang og han har nå sett den alene flere ganger.

Mitt spørsmål er enkelt: Hvordan er film 2 kontra film 1? Jeg mener å huske at de blir skumlere og skumlere, men når er de "for" skummel for en 7-åring (som tåler en del). Han har sett alle Star Wars og alle Indiana Jones og takler fint sånne filmer. Film 3 - hvordan funker den? Jeg har gullfisk-hukommelse når det kommer til filmer og husker ingenting. Jeg kunne jo selvsagt ha sett filmene på egenhånd igjen først, men prøver å spørre her først. Er det noen med egne barn og erfaringer her?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.